افزایش قیمت بلیت، ظرفیت پرواز زنجان به مشهد را کاهش داد

مدیر فرودگاه شهدای زنجان گفت: با توجه به افزایش بهای بلیت، ظرفیت پرواز زنجان به مشهد به دو سوم کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۱۷۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷ 02 August 2024

به گزارش «تابناک زنجان» به نقل از ایرنا؛ محمد جواد یگانه با اشاره به کاهش ظرفیت پرواز زنجان به مشهد گفت: هم اکنون و طبق برنامه سه پرواز در هفته از زنجان به مقصد مشهد مقدس در روز‌های دوشنبه، پنجشنبه و جمعه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه به تازگی افزایش قیمت بلیت هواپیمایی موجب کاهش مسافران این مسیر شده است، اضافه کرد: پیش از ظرفیت مسیر زنجان به مشهد تکمیل می‌شد، اما با افزایش قیمت بلیت، تعداد مسافران کاهش یافته است.

این مسوول ادامه داد: پیش از این قیمت بلیت رفت ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بود که با اعمال افزایش قیمت‌ها اکنون به ۳۱ میلیون ریال رسیده است.

وی با بیان اینکه روز‌های آخر هفته شمار مسافران کمتر از روز‌های دیگر است، اظهار داشت: در این خصوص قیمت‌ها به صورت شناور اعمال می‌شود تا مسافران بتوانند از پرواز‌ها استفاده کنند.

مدیر فرودگاه شهدای زنجان خاطر نشان کرد: افزایش پرواز‌های زنجان به مشهد در هفته به سه پرواز در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان با توجه به استقبال آنها از این پرواز‌ها انجام گرفته بود.

فرودگاه زنجان در سال ۷۹ در زمینی به وسعت ۴۰۰ هکتار ایجاد شد، اما برقراری پرواز‌ها در آن طی بیش از ۲۰ سال گذشته با فراز و نشیب‌های متعددی همراه بود به طوری که طی این مدت تنها به صورت مقطعی برخی پرواز‌ها از جمله مشهد مقدس، عتبات عالیات، سفر‌های حج تمتع و عمره انجام می‌شد و در بسیاری از ایام سال پرواز‌های آن تعطیل بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار