پارک اسکان یاسوج میزبان رویداد فرهنگی

از تاریخ ۱۲ مرداد تا ۲۰ شهریور، پارک اسکان یاسوج میزبان نمایشگاه مکتب الشهدا خواهد بود که به مناسبت برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳ 31 July 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در سومین نشست پشتیبانی از نمایشگاه و تماشاخانه مکتب الشهدا، دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان بویراحمد در محل برگزاری این رویداد، به بحث و تبادل نظر درباره آخرین وضعیت برگزاری نمایشگاه، نیازمندی‌ها و هماهنگی‌های بین‌بخشی پرداختند.
این جلسه با حضور فرماندار بویراحمد، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح، جانشین سپاه انصارالحسین یاسوج و دبیر اجرایی نمایشگاه برگزار شد.
سرهنگ صادقی، جانشین سپاه یاسوج، در این نشست گزارشی از روند برگزاری نمایشگاه ارائه داد و اعلام کرد که این نمایشگاه به عنوان بخشی از برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان دارای حدود ۱۳۰ غرفه، خیمه بزرگ عاشورایی، میز خدمت و موکب‌های متنوع برای تمامی اقشار جامعه از جمله کودکان و نوجوانان تا دانشگاهیان است.
وی همچنین از آغاز کار‌های مقدماتی این نمایشگاه خبر داد و بیان کرد که به‌زودی تمامی مراحل برگزاری آن به اتمام خواهد رسید.
در این نشست، شهرداران و رؤسای شورا‌های اسلامی شهر یاسوج و مادوان و همچنین نمایندگان ادارات مختلف نظیر برق، آب، شهرک‌های صنعتی و اداره راه، پیشنهادات خود را مطرح کرده و آمادگی خود را برای همکاری در برگزاری این رویداد اعلام کردند.
سرهنگ برومندزاده، معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان، نیز با تقدیر از همکاری دولت در برگزاری این کنگره، بر اهمیت مشارکت در یادواره‌ها تأکید کرد و گفت که کنگره ملی شهدای استان در اولویت برنامه‌های اداری قرار دارد.
فرماندار بویراحمد، مهدوی مطلق، در جمع‌بندی این نشست اظهار داشت که مشارکت در برگزاری این رویداد ملی و معنوی، به منزله مشارکت در دفاع مقدس است و برگزاری این کنگره توفیق بزرگی برای مسئولین و مدیران خواهد بود.
وی همچنین غرفه‌های نمایشگاهی را فرصتی برای ارائه خدمات دولت دانست و خواستار حضور ادارات در این نمایشگاه شد.
لازم به ذکر است که نمایشگاه و تماشاخانه مکتب الشهدا به مدت ۴۰ روز در پارک ساحلی یاسوج برگزار خواهد شد و در کنار این نمایشگاه، برنامه‌های فرهنگی و تاریخی دیگری نیز به مناسبت شب‌های شیدایی اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار