گزارش ویدیویی تابناک کهگیلویه و بویراحمد

طرح شهید عجمیان رسما آغاز شد / بهسازی مدارس کشور توسط ۴ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی / پیشنهاد سردار خرم دل برای بویراحمد گردی جهادی‌ها + فیلم

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور : ۴ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی دانش آموزی در کشور، کار بازسازی و زیباسازی بیش از ۷۰ هزار کلاس درس را تا قبل از آغاز فصل بازگشایی مدارس انجام می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۷۷۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶ 24 July 2024
طرح شهید عجمیان رسما آغاز شد / بهسازی مدارس کشور توسط ۴ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی / پیشنهاد سردار خرم دل برای بویراحمد گردی جهادی‌ها + فیلم

آیین افتتاح قرارگاه ملی جهاد دانش آموزشی کشور با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد؛ در این طرح (شهید عجمیان ۲) ۱۰۰ مدرسه کم برخوردار این استان با مشارکت یکهزار دانش آموز و در قالب ۱۰۰ گروه جهادی از سراسر کشور بهسازی و شاداب سازی می‌شود.
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت: ۴ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی دانش آموزی در کشور، کار بازسازی و زیباسازی بیش از ۷۰ هزار کلاس درس را تا قبل از آغاز فصل بازگشایی مدارس انجام می‌دهند.
سردار مجتبی باستان که در آیین افتتاحیه طرح ملی شهید عجمیان در یاسوج حضور داشت، افزود: طرح ملی شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی مدارس و با شعار می‌سازیم تا ساخته شویم اجرا شده است.
وی با بیان اینکه این طرح اغلب در همه مناطق کم برخوردار کشور اجرا می‌شود اضافه کرد: کار بهسازی مدارس با حضور حدود ۱۵ گروه جهادی از امروز در مدارس ۵ منطقه کهگیلویه و بویراحمد از جمله پاتاوه، دیشموک و دهدشت شروع شد.
جمالی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان هم با اشاره به اجرای این طرح در بیش از ۱۰۰ مدرسه استان گفت: با اجرای طرح شهید عجمیان کار رنگ آمیزی کلاس ها، شاداب سازی فضای مدارس و تعمیر و تجهیز مدارس، توسط گروه‌های جهادی اجرایی می‌شود.
طرح شهید عجمیان بر اساس نام شهید سید روح الله عجمیان، کارگر گچ کاری که خود سابقه زیادی در انجام کار‌های جهادی از جمله در مدارس کشور داشت، نامگذاری شده است.
شهید عجمیان در حوادث سال ۱۴۰۱ در درگیری با اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار