اعزام سه بالگرد به باشت

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری های انجام شده سه فروند بالگرد برای مهار آتش سوزی جنگل ها در مناطق کوهستانی و ارتفاعات شهرستان باشت اعزام شده است.
کد خبر: ۱۱۷۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳ 25 July 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سعید جاوید بخت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک فروند بالگرد آب پاش و ۲ بالگرد نیز برای هلی برن نیروها به مناطق سه گانه آتش سوزی ها در ارتفاعات باشت اعزام و تلاش برای مهار آتش سوزی با قوت ادامه دارد.

وی بیان کرد: در چند روز گذشته آتش سوزی در کوه های مناطقی از شاه بهرام، شادگان و لار باشت این شهرستان آغاز و همچنان ادامه دارد.

جاوید بخت ابراز کرد: اطفای حریق عرصه های و جنگل های شهرستان باشت با حضور ۳۰۰ نفر نیرو شامل منابع طبیعی، محیط زیست، نیروهای مردمی، هیات کوهنوردان شهرستان کهگیلویه در حال انجام است .

وی گفت: با تلاش شبانه روزی امدادگران هم اکنون آتش در چند نقطه مهار شده و نیروها در حال پیشروی به سمت دیگر مناطق برای مهار آتش هستند.

وی اظهار کرد: هماهنگی های لازم برای ارسال نیرو ‌و امکانات برای مناطق طعمه حریق در این شهرستان انجام شده است .

آتش سوزی در ارتفاعات کوه های لار، شادگان، شاه بهرام که روز سه شنبه هفته جاری آغاز شده با وجود تلاش امدادگران به دلیل سخت گذر بودن همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار