دستگیری عاملان شرارت و قدرت نمایی در پرند

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری عاملان شرارت و قدرت نمایی در پرند رباط کریم خبرداد.
کد خبر: ۱۱۷۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶ 31 July 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از ایرنا، سرهنگ تیمور کلانتری روز چهارشنبه با اشاره به جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی گزاراشات واصله مبنی بر اینکه ۲ نفر شرور در شهر پرند اقدام به قدرت نمایی با سلاح سرد کرده و باعث سلب آسایش و آرامش شهروندان شده اند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی، ۲نفر را شناسایی و تحت تعقیب قرار داده و در حالی که در یکی از بوستان های شهر پرند در حال عربده کشی و فروش موادمخدر بودن، برای دستگیری آنها اقدام که متهمان با مشاهده ماموران با موتورسیکلت متواری و در نهایت با هماهنگی قضائی در عملیات ویژه پلیسی و در تعقیب و گریز، دو اوباش دستگیر شدند.

دستگیری عاملان شرارت و قدرت نمایی در پرند

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم تصریح کرد: پس از دستگیری متهمان، مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین نیز شد.

متلاشی کردن باند سارقین موتورسیکلت در "فردوسیه شهریار"

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ "پیمان فتاحی" فرمانده انتظامی شهریار در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در "فردوسیه" شهرستان شهریار توسط سارقین سابقه دار، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران شهرستان شهریار پس از انجام اقدامات تخصصی، سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه تعداد ۷ نفر از سارقان را در مخفیگاهشان در فردوسیه دستگیر کردند.

سرهنگ فتاحی خاطرنشان کرد: این سارقان سابقه دار در تحقیقات صورت گرفته به چندین فقره سرقت اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و کفکش پمپ آب کشف شد.

دستگیری ۱۵ نفر از حاملین سلاح سرد در شهرستان بهارستان

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری ۱۵ نفر از حاملین سلاح سرد و کشف ۳۷ تیغه سلاح سرد خبر داد.

سرهنگ "عسکری نیا " در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح امنیت محله محور با رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی در محله های جرم خیز بهارستان طی یک هفته گذشته با هماهنگی مرجع قضایی اجرا شد و متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

عوامل زورگیری خشن در منطقه صفادشت توسط پلیس ملارد دستگیر شدند

دستگیری عاملان شرارت و قدرت نمایی در پرند

به دنبال وقوع چندین فقره سرقت به عنف در شهرستان ملارد به ویژه در یوسف آباد قوام بخش صفادشت و انتشار فیلم خفت گیری و سرقت به عنف در فضای مجازی ، از این رو مراتب به صورت ویژه در دستور کار عوامل پاوا ملارد قرار گرفت.

با بررسی های اطلاعاتی و میدانی و اقدامات فنی دو نفر متهم اصلی دارای سوابق متعدد سرقت و زورگیری مورد شناسایی قرار گرفتند.

در شب گذشته کلیه مخفیگاه های احتمالی متهمین تحت تعقیب و مراقبت فنی و ثابت قرار گرفت و نهایتا به لطف خدا و تلاش همکاران طی دو عملیات جداگانه در روستای قشلاق و روستای لم آباد ملارد دو سارق مورد نظر دستگیر و از آنان دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف که در بازرسی از یکی از موتور سیکلت ها یک قبضه قداره حدودا ۶۰ سانتی که در سرقت های به عنف استفاده شده، کشف گردید .

انبار دپو لوازم خانگی قاچاق در رباط کریم لو رفت

دستگیری عاملان شرارت و قدرت نمایی در پرند

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اعلام این خبر گفت: در پی اخبار به دست آمده مبنی بر نگهداری لوازم خانگی در یک انباری در شهرک صنعتی در"رباط کریم"، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با انجام تحقیقات اولیه و رصد ماموران پلیس امنیت اقتصادی محل نگهداری لوازم خانگی قاچاق در یکی از شهرک های صنعتی رباط کریم مورد شناسائی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از آن، ۳ هزار و ۲۰۰ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

جمع آوری ۱۱۶ معتاد متجاهر در اجرای طرح آرامش در شهر در شهریار

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار اظهار داشت: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ماموران پایگاه مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادین متجاهر و پرخطر در سطح حوزه استحفاظی اقدام کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در کمپ ها در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۱۶ معتاد متجاهر و کارتن خواب از شهرستان شهریار جمع آوری و جهت ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

کشف ۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اسلامشهر

سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی از تخلیه لوازم خانگی قاچاق در انباری در اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با شناسایی محل تخلیه و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی ها، ۲۰ قلم انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش اقلام مکشوفه برابر اعلام کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر، محل انبار پلمب و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

توقیف موتور سیکلت قاچاق در بهارستان

سرهنگ مجید عسکری نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و با هدف برخورد با موتور سواران متخلف، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق شناسایی و توقیف شد.

وی در ادامه افزود: در همین راستا مالک موتورسیکلت دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

جمع آوری ۱۳۷معتاد متجاهر در اجرای طرح آرامش در شهر در اسلامشهر

سرهنگ محمد رضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ماموران پایگاه مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در سطح حوزه استحفاظی اسلامشهر اقدام کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در کمپ ها در روز گذشته تعداد ۱۳۷ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان اسلامشهر جمع آوری و جهت ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

دستگیری کلاهبردار ۶۰۰ میلیونی توسط پلیس فتای شهرستان قدس

سرهنگ سید نظام موسوی فرمانده انتظامی شهرستان قدس در تشریح این خبر گفت:با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و طرح شکایت در خصوص کلاهبرداری ۶۰۰ میلیون ریالی از وی پس از باز کردن لینک دریافت یارانه معیشتی، بررسی سریع موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس افزود: کارشناسان پلیس فتا با استفاده از شگرد های پلیسی موفق شدند کلاهبردار اینترنتی را شناسایی و با هماهنگی قضائی، متهم را در یکی از شهرهای استان تهران دستگیر کنند.

سرهنگ موسوی افزود: متهم دستگیر شده با توجه به ادله و مستندات موجود به جرم خود اعتراف کرد که پس از رد مال، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار