پیکر شهید «هنیه» پنج‌شنبه صبح از دانشگاه تهران تشییع می‌شود/مواضع رئیس جمهور درباره فلسطین مایه مباهات است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران گفت: پیکر شهید«هنیه» پنجشنبه صبح از دانشگاه تهران تشییع می شود واجتماع محکومیت اقدام تروریستی در تشییع این شهید ساعت ۱۷ چهارشنبه برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۷۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲ 31 July 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهادت رهبر حماس، مجاهد نستوه، فرمانده برجسته مقاومت فلسطین و رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه که حیات پر افتخار او همواره در راه اعتلای اسلام و مبارزه با جنایتکاران صهیونیستی و ایادی استکبار جهانی سپری شد، اگر چه جانکاه و برای مردم فلسطین، جبهه مقاومت و همه مسلمان و آزادیخواهان جهان سخت و ناگوار است، اما بی تردید این جنایت رذیلانه، وحدت و پیوند جبهه مقاومت را در راه تحقق آرمان‌های مقدس جهان اسلام و نابودی استکبار و صهیونیسم بین الملل و باندهای جنایتکار تروریستی مستحکم‌تر خواهد کرد.

 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد نستوه به پیشگاه ملکوتی امام عصر (عج) و به محضر مقام معظم رهبری و به تمامی امت اسلامی، ملت شریف و مقاوم فلسطین، رزمندگان حماس و جبهه مقاومت، خانواده محترم وی و تمامی آزادگان و مظلومان جهان، همراه با ملت بزرگ ایران با آرمان‌های والای شهیدان و امام شهیدان، به ویژه شهید اسماعیل هنیه، تجدید عهد کرده و با اعلام همبستگی و همدردی با خانواده محترم و یاران و همرزمان ایشان در سراسر کشور با برپایی اجتماعات این جنایت شنیع را محکوم خواهند کرد.
 
وی گفت: این اجتماع در تهران امروز چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در میدان فلسطین برگزار خواهد شد و بر ادامه راه مقاومت تا تحقق وعده الهی و پیروزی نهایی تأکید می‌نماید.
 
محمودی درباره مراسم تشییع شهید هنیه گفت: مراسم تشییع شهید اسماعیل هنیه ساعت ۸ صبح فردا پنجشنبه ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ از دانشگاه تهران آغاز خواهد شد که اطلاعات تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد.
 
گفتنی است که اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که روز گذشته برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان به ایران سفر کرده بود، بامداد امروز چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه در محل اقامتش در تهران ترور شد و به همراه یکی از محافظینش به شهادت رسید.

 حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در آستانه سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دوازدهم مردادماه سال ۱۳۵۹ به فرمان امام راحل، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مواضع مقتدرانه دکتر پزشکیان رئیس جمهور ایران اسلامی در مراسم تحلیف در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، وی با اشاره به سخنان رییس جمهور در مراسم تحلیف و دفاع از مردم مظلوم فلسطین به عنوان گفتمان انقلاب اسلامی ثابت کرد که مردم ایران همواره از تجاوز رژیم اسرائیل اعلام انزجار کرده و از مردم فلسطین حمایت می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران:مواضع رئیس جمهور درباره فلسطین مایه مباهات است

وی تصریح کرد: برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و یا تجمعات حمایت از مردم مظلوم فلسطین شاید برای ما عادی باشد ولی قطعا برای مردم و جوانان فلسطینی امید بخش بوده و آنان را برای مقابله با تجاوزات رژیم اشغالگر قدس مصمم تر می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران:مواضع رئیس جمهور درباره فلسطین مایه مباهات است

او افزود: امروز تجمعات دفاع از مردم مظلوم فلسطین به قلب اروپا و آمریکا کشیده شده و نشان می‌دهد که برگزاری مراسماتی از این دست در ایران اسلامی چه اثر مهمی در مبارزه مردم مظلوم فلسطین و غزه با رژیم کودک کش اسرائیل دارد.

محمودی اظهارداشت: دفاع از آرمان فلسطین باید مستمر و ادامه دار باشد چرا که اسرائیل غاصب هر روز به مردم غزه حمله کرده و ددمنشانه مردم مظلوم این دیار را به شهادت می‌رساند.

وی با اشاره به جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نقش مهم و مؤثر برگزاری مراسمات انقلابی در ایران اسلامی گفت: مراسمات انقلاب اسلامی نظیر ۲۲ بهمن خون جدید در رگ انقلاب و حیات جدید برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران:مواضع رئیس جمهور درباره فلسطین مایه مباهات است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد:برگزاری باشکوه مراسمات انقلاب اسلامی نظیر ۲۲ بهمن، ۱۳ آبان ، ۱۷ شهریور ، روز قدس و ... در اصل حیات جدید برای نظام و خون تازه در رگ های انقلاب اسلامی است و در جامعه نشاط و امید ایجاد می کند.

وی گفت: امروز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان بازوی انقلاب در برگزاری مراسمات انقلاب اسلامی پذیرای افکار جدید و نقد مصلحانه دوستان است و درب اتاق شورای هماهنگی و تفکرات این نهاد است.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده و دارای ۲ بخش مرکزی و بخش جوادآباد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار