ددمنشان صهیونیست با شهادت هنیه ذات کثیف خود را به نمایش گذاشتند

امام جمعه و استاندار زنجان تاکید کردند: ددمنشان صهیونیست با به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» ذات کثیف، ‌پلشت و جنایتکار خود را به نمایش گذاشتند که قطعا این جنایت آنها بی پاسخ نخواهد ماند.
کد خبر: ۱۱۷۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳ 31 July 2024
به گزارش «تابناک زنجان» به نقل از ایرنا؛ حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و مسعود افشارچی استاندار زنجان روز چهارشنبه با صدور پیام تسلیتی در پی شهادت اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس، تصریح کردند: مجاهدان حقیقی و راستین نه تنها از مرگ هراسی ندارند بلکه آغوش خود را برای شهادت و دیدار معشوق ازلی گشوده اند و هرلحظه آرزوی دیدار یار را دارند.
 
ایشان یادآور شدند: شهادت برادر مجاهد اسماعیل هنیه که عمری را در مسیر مقاومت ملت فلسطین در برابر دژخیمان و جلادان روزگار و در عرصه مبارزه و جهاد علیه رژیم صهیونیستی سپری کرده بود، ملت ایران، فلسطین و اسلام را سوگوار کرد.
 
حجت الاسلام خاتمی و افشارچی افزودند: باری دیگر ددمنشان صهیونیست، ذات کثیف، پلشت و جنایتکار خود را به نمایش گذاشتند و در جنایتی دیگر اسماعیل هنیه را در محل اقامتش در تهران به شهادت رساندند.
 
امام جمعه و استاندار زنجان افزودند: قطعا این جنایت سبعانه و ددمنشانه آنها در درگاه الهی و ملت بزرگ فلسطین و ایران اسلامی بی جواب نخواهد ماند، ولی نویدبخش پیروزی بزرگ ملت فلسطین از چنگال این جرثومه فساد و تباهی است که به زودی به خواست و مشیت الهی رقم خواهد خورد.
 
ایشان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشتند: پیش‌بینی۵۰ سال قبل امام بزرگوار درباره فلسطین، به‌تدریج در حال تحقق است و عملیات معجزه‌آفرین طوفان‌الاقصی با باطل کردن نقشه وسیع دشمنان برای تسلط بر منطقه و جهان اسلام، رژیم صهیونیستی را در مسیر اضمحلال قرار داده و در پرتو ایستادگی ایمانی و تحسین‌برانگیز مردم غزه، رژیم اشغالگر در مقابل چشم جهانیان در حال ذوب شدن است.
 
امام جمعه و استاندار زنجان افزودند: اینجانبان ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت این بردار مجاهد را به ملت فلسطین، ایران و جهان اسلام تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و از درگاه خداوند متعال برای آن روح بلند، هم‌نشینی با اولیا و انبیای الهی را مسالت داریم.
 
ابو العبد اسماعیل هنیه متولد سال ۱۹۶۳، (۶۰ ساله) از رهبران ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بود که در ۶ مه ۲۰۱۷ رئیس جدید دفتر حماس و جایگزین خالد مشعل شد.
 
هنیه بامداد امروز پس از شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید ایران بر اثر یورش خائنانه صهیونیست‌ها به محل سکونتش در تهران به شهادت رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار