هفته آینده هوای زنجان خنک‌تر می‌شود

مدیرکل هواشناسی زنجان از خنک‌تر شدن هوای مناطق مختلف استان طی هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴ 11 July 2024

به گزارش «تابناک زنجان» به نقل از مهر، محمدرضا رحمان‌نیا با بیان اینکه مردم استان زنجان هوای نسبتاً گرمی را پشت سر می‌گذارند، گفت: این در حالی است که بارش‌های خفیفی در زنجان پیش‌بینی شده است.

وی با یادآوری اینکه طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده، وزش باد شدید در استان خواهیم داشت، افزود: با توجه به وزش باد شدید در استان، بارش‌های خفیف و محلی در روز پنج‌شنبه ۲۱ تیرماه دور از ذهن نخواهد بود.

این مسؤول با اشاره به اینکه آسمان اغلب مناطق استان امروز صاف تا کمی ابری گزارش شده اما این وضعیت در شهرستان طارم متفاوت بوده و میزان ابرها بیشتر است، خاطرنشان کرد: وضعیت هوای استان زنجان نیز از هفته آینده کمی نسبت به امروز و فردا خنک‌تر شده و کاهش دما را خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه دمای امروز هوای زنجان با یک درجه کاهش نسبت به روز گذشته به ۲۳ درجه سانتی‌گراد رسیده است، عنوان کرد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۸ و ۳۴ درجه، ابهر ۱۸ و ۳۴ درجه، خرمدره ۱۹ و ۳۴ درجه، آب‌بر ۲۵ و ۳۶ درجه، قیدار ۱۹ و ۳۳ درجه، سلطانیه ۱۵ و ۳۳ درجه و ماهنشان ۲۳ و ۳۸ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار