آتش‌سوزی در جاده قدیم کرج مهار شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار آتش سوزی انبار مواد شیمیایی و غذایی در جاده قدیم کرج خبر داد و گفت: در این حادثه یک آتش‌نشان دچار مصدومیت شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹ 30 July 2024
به گزارش «تابناک تهران» به نقل از ایرنا؛ سید جلال ملکی درباره حریق صبح امروز سه شنبه در جاده قدیم کرج گفت: پس از ساعت‌ها تلاش، آتش نشانان دقایقی قبل موفق شدند آتش سوزی گسترده در این انبار سه هزار متری را مهار کنند.
سخنگوی آتش نشانی تهران افزود: در این حادثه کالا‌های زیادی از جمله مواد غذایی در آتش سوخت و خسارات مالی سنگینی به وجود آمد، اما با تدابیر و اقدامات به موقع آتش نشانان این حادثه مصدومیت نداشت و تنها یک آتش نشان در حین عملیات مهار دچار مصدومیت شد.
وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است گفت: آتش نشانان از چند طرف وارد عملیات مهار شدند، اما به دلیل وسعت محل حادثه این عملیات حدود چهار ساعت بطول انجامید.
سخنگوی آتش نشانی تهران تاکید کرد: موضوع ایمنی انبار‌های کالا یکی از مطالبات جدی سازمان آنش نشانی و مدیریت شهری است که متاسفانه از سوی مالکان جدی گرفته نمی‌شود و هر چند وقت یکبار شاهد آتش سوزی گسترده در انبار‌های کالا هستیم که این حوادث خسارات سنگین مالی دارد.
ملکی یادآور شد: از مالکان می‌خواهیم که موضوع ایمن سازی انبار‌ها را جدی بگیرند تا شاهد چنین حوادث و تلفات سنگین مالی نباشیم.
ساعت ۷:۱۶ امروز حادثه آتش سوزی یک انبار مواد شیمیایی و غذایی در جاده قدیم کرج به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و پس از حدود چهار ساعت آتش نشانان موفق به مهار این آتش سوزی به انبار سه هزار متری شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار