انهدام باند سرقت خودرو در ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام باند ۴ نفره سرقت خودرو و محتویات خودرو در محدوده خاورشهر و کشف ۱۵ پرونده سرقت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲ 29 July 2024
به گزارش «تابناک تهران» به نقل از ایرنا؛ سرهنگ محمد قاسم طرهانی با بیان اینکه در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده خاورشهر  پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت، گفت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم یا متهمان با سو استفاده از تاریکی هوا و محیط خودرو‌های پارک شده، سوژه مورد نظر را انتخاب و در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب و اقدام به سرقت محتویات داخل و قطعات خودرو‌ها می‌کنند.
وی در ادامه ابراز داشت: تیم عملیات کلانتری خاورشهر با اقدامات فنی و اطلاعاتی، در نهایت در پنجم مرداد ماه سال جاری هویت و مخفیگاه ۴ سارق را که دارای سوابق متعدد در امر سرقت بودند را شناسایی کردند.
وی گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران روز گذشته به مخفیگاه متهمان در محدوده "خاورشهر" مراجعه و در یک عملیات منسجم هر ۴ سارق را دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری اموال مسروقه به همراه مواد مخدر کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهمان ۳۵ و ۴۰ ساله سابقه دار پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به بزه انتسابی به بیش از ۱۵ فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو در محدوده شهرستان ری و استان تهران معترف شدند.
وی با اشاره به اینکه تا کنون ۳ شاکی به کلانتری مراجعه کرده اند، ابزار داشت: متهمان پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار