ناکامی قاچاقچيان در انتقال 99 کيلو ترياک در مرکز خراسان جنوبی

جانشين فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 99 کيلو گرم ترياک از سوداگران مرگ خبر داد و گفت: در اين رابطه 2 متهم دستگير شده است.
کد خبر: ۱۱۷۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶ 29 July 2024

به گزارش «تابناک خراسان جنوبی» به نقل از فارس؛ سرهنگ سیدمرتضی موسوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در جمع رسانه‌ها اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان قاین اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محور‌های فرعی دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند. 
 وی بیان داشت: ماموران هنگام کنترل محور اصلی بیرجند به قاین در حوالی گردنه ثمن شاهی یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت در حال حرکت بود، را شناسایی و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند 
 جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: راننده سواری پژو با مشاهده مأموران اقدام به فرار کرده و با سرعت بالایی ادامه مسیر داده که در نهایت تیم‌های عملیاتی با انجام اقدامات پلیسی خودرو را متوقف کردند و راننده و سرنشین نیز متواری که بلافاصله توسط ماموران دستگیر شدند. 
سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از خودرو، ۹۹ کیلو گرم تریاک کشف کردند تصریح کرد: در این رابطه یک خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار