اجرای ۲۸۰ کیلومتر روکش آسفالت در سطح محورهای خراسان جنوبی

بیرجند-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اجرای۲۸۰ کیلومتر روکش آسفالت از ابتدای سال جاری در سطح محورهای استان جهت ارتقای ایمنی و کیفیت راه ها خبرداد.
کد خبر: ۱۱۷۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴ 13 July 2024

به گزارش «تابناک خراسان جنوبی»، اسداله جلال زاده صبح شنبه به خبرنگاران از اقدامات گسترده برای ارتقای ایمنی و کیفیت راه‌های در سال جاری خبر داد و گفت: در این راستا، از ابتدای سال تاکنون، ۲۸۰ کیلومتر از راه‌های استان روکش آسفالت شده است که این اقدام نقش مؤثری در افزایش طول عمر جاده‌ها، کاهش تصادفات و ارتقای رضایت‌مندی رانندگان و مسافران خواهد داشت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: همچنین، ۵۲ کیلومتر درزگیری نیز در محورهای مختلف استان به اجرا درآمده است. درزگیری از نفوذ آب به داخل لایه‌های زیرین آسفالت جلوگیری کرده و مانع از فرسایش و تخریب زودهنگام جاده‌ها می‌شود.

جلال زاده تصریح کرد: روکش راه‌ها از جمله اقدامات اساسی در نگهداری راه‌ها به شمار می‌رود و نقش مهمی در افزایش طول عمر آسفالت و حفظ سلامتی و ایمنی رانندگان و مسافران ایفا می‌کند.

وی با اشاره به نقش زیرساخت جاده‌ای مناسب در کاهش خسارات مالی و جانی خاطر نشان کرد: مؤثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن رویه سالم همراه نصب علائم ایمنی لازم بوده تا کاربران جاده‌ای بتوانند با خیالی آسوده تردد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار