معاون آب و فاضلاب کرمانشاه خبر داد؛ 

استمرار عملیات شناسایی، قطع و جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب در حوزه روستایی کرمانشاه

معاون خدمات مشترکین و درآمد آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: تعداد ۱۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در سطح امور آبفای منطقه چهار شهرستان کرمانشاه شناسایی، قطع و جمع آوری شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱ 29 July 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، ارسلان عزیزپور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو بازدیدهای میدانی پرسنل امور آبفای منطقه چهار و بخش فیروزآباد از روستاهایی که دچار افت فشار و یا قطعی آب شده بودند، تعداد ۱۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب طی یک عملیات اجرایی با همکاری اکیپ برخورد با انشعابات غیرمجاز آب شهرستان کرمانشاه، بخشداری فیروزآباد و نیروی انتظامی شناسایی، قطع و جمع آوری شد.
 
وی افزود: برخورد با انشعابات غیرمجاز آب در جهت توزیع عادلانه آب بین مشترکین بصورت مستمر در دستور کار قرار گرفته و اکیپ ساماندهی مصارف غیرمجاز آب با تجهیزات کامل در حال اجرای عملیات هستند و پیرو برنامه ریزی های انجام شده، این اکیپ از صبح روز چهارشنبه (سوم مرداد ماه) به بخش فیروزآباد مراجعه و موفق به قطع و جمع آوری پنج فقره انشعاب باغات، سه فقره انشعاب تجاری و ۲ فقره انشعاب صنعتی شدند.
 
معاون خدمات مشترکین و درآمد آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: در حین اجرای این عملیات تعدادی تبعه افغانی که در مرغداری ها به صورت غیرقانونی مشغول به کار بودند نیز با پیگیری پرسنل بخشداری توسط نیروی انتظامی حاضر در محل دستگیر و به مراجع قانونی منتقل شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار