استاندار کرمانشاه:

مرز بین المللی خسروی آماده میزبانی شایسته از زائران اربعین است

 استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مرز بین المللی خسروی آماده میزبانی شایسته از زائران اربعین حسینی است، گفت: ارائه خدمات برای رفاه حال زائران در مرز خسروی در حال انجام است.
کد خبر: ۱۱۷۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶ 29 July 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد طیب صحرایی صبح یکشنبه با حضور در مرز بین المللی خسروی، ضمن بررسی وضعیت اجرای طرح های زیرساختی و میزان آمادگی این مرز برای میزبانی از زائران اربعین حسینی اظهار کرد: شرایط زیرساخت ها در مرز خسروی آماده است و به امید خدا همه همکاران مهیای خدمت رسانی به زائرین عزیز هستند.
 
وی در رابطه با خدمت رسانی به زائرین و استقرار موکب ها در طول مسیر خسروی به مرز افزود: امسال یکی از اقدامات دیگری که در ادامه مسیر انجام خواهیم داد، گسترش سایبان های موقت است که سال گذشته و امسال در درون پایانه، این سایبان ها ثابت مستقر شدند.
 
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: قبل از ورود به پایانه هم، دستگاه ها و نهادهای ذیربط مشغول فعالیت هستند که سایبان های موقت در طول مسیر نیز برای راحتی هر چه بیشتر زائرین ایجاد شوند و این یک خدمت رسانی مضاعفی برای راحتی حال زائرین است.
 
صحرایی ادامه داد: امسال تلاش کرده ایم که سایابان های موقت در جلوی موکب ها و بلوار اصلی خسروی نیز مستقر شوند که بتوانیم کمک بیشتری به تردد آسانتر زائرین داشته باشیم.
 
وی در پایان یادآور شد: نکته ای که امسال به صورت جدی دنبال می کنیم، بحث حل مشکلات گره ترافیکی است که سال گذشته برای ورود خودروهای شخصی به پایانه، مشکلات ترافیکی را به دنبال داشت، اما امسال محدودیتی برای صاحبان خودرو در ورود به پایانه ایجاد خواهد شد و خودروهای شخصی در پارکینگ هایی که در نظر گرفته شده، مستقر خواهند شد و تمامی این کارها برای رفاه حال بیشتر زائرین است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار