مسابقات سوارکاری پرش با اسب در زنجان آغاز شد

رئیس هیات سوارکاری استان زنجان گفت: مسابقات سوارکاری پرش با اسب "جام روبین کار شمس" با حضور هشت استان کشور به میزبانی زنجان آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵ 25 July 2024
به گزارش «تابناک زنجان» به نقل از ایرنا؛ محمدرضا رجبی خمسه افزود: این مسابقات با حضور هشت استان کشور در باشگاه سوارکاری کالسکه طلایی زنجان به مدت ۲ روز برگزار می شود.
 
وی اضافه کرد: این رقابت ها در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و رده دیگر سنی در حال برگزاری است.
 
این مسوول ورزشی ادامه داد: در روز نخست برگزاری سوارکاران در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و D۱ به رقابت می پردازند و در روز دوم نیز در رده های سنی D و B۱ انجام می گیرد.
 
وی اظهار داشت: امروز ۷۰ سوارکار و در روز دوم و پایانی نیز بیش از این میزان با یکدیگر رقابت می کنند.
 
رئیس هیات سوارکاری استان زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی ها، در پایان این رقابت به برگزیدگان پنج رده سنی از سوی اسپانسر مسابقات روبین کارشمس جوایزی نقدی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعطا خواهد شد.
 
وی خاطر نشان کرد: با معرفی نفرات برتر این مسابقات رنکینگ آنان در کشوری نیز محاسبه خواهد شد و این از اهمیت این رخداد مهم حکایت دارد.
 
خمسه افزود: هم اکنون در استان زنجان ۱۵ باشگاه سوارکاری فعالیت می کنند که از این تعداد هشت باشگاه مربوط به شهرستان زنجان است که دارای مجوز رسمی و یا در شرف تمدید مجوز هستند.
 
وی با بیان اینکه از هشت باشگاه شهرستان زنجان ۶ باشگاه از لحاظ فضا و وسعت، جوابگوی ورزشکاران است افزود: از لحاظ استانداردهایی که برای مانژهای تمرین و مسابقه نیاز است نیز باشگاههای ما در سطح خوبی قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار