دیدار عالیه زمانی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل کمیته امداد مازندران

عالیه زمانی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران و معاونین وی دیدار کرد.
کد خبر: ۱۱۷۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴ 19 July 2024
به گزارش تابناک مازندران، عالیه زمانی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران و معاونین وی دیدار کرد.
 
دیدار عالیه زمانی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل کمیته امداد مازندران  
در این دیدار میثم معافی با تشکر از توجه خانم زمانی به این نهاد مقدس بیان داشت: امسال در ویترین کمیته امداد مازندران قرض‌الحسنه، توانمندسازی و عدالت توزیع قرار دارد و از اهمیت ویژه برخوردار است.
 
وی با اشاره به اینکه، ۳۷ هزار خانوار بین سن ۱۸ تا ۵۵ سال که عمدتا خانم‌های سرپرست خانوار می‌باشند تحت حمایت هستند گفت: مددجویان ما نیازمندان توانا هستند که باید وارد چرخه‌ی کار شوند تا با دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه به توانمندی برسند.
 
مدیرکل کمیته امداد مازندران تلاش کمیته امداد در جهت توانمندی بانوان سرپرست خانوار در حوزه اشتغال و ازدواج را مهم برشمرد و گفت: در امداد ۳۶ نوع خدمت به مددجویان داده می‌شود و امسال بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال اختصاص داده شده است.
 
معافی با بیان اینکه، باید به مناطق دوردست‌ مانند دم دست‌ها توجه شود گفت: در بودجه امسال، اعتبارات ویژه مناطق محروم در حوزه‌های حمایتی، اشتغال، احداث مسکن و... برش زده شده است.
 
وی بالا بردن کیفیت، سرعت و رضایت‌مندی را سه شاخصه‌ی مردم‌سپاری در امداد بیان داشت و گفت: چشم‌انداز خوبی در کمک‌های مردمی وجود دارد و سال گذشته هزار میلیارد تومان کمک‌های مردمی جذب شده است.
 
عالیه زمانی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تشکر از کارکنان کمیته امداد اظهار داشت: شما فراتر از وظایف سازمانی خود زحمت می‌کشید و بنده با تمام توان در خدمت این نهاد مقدس هستم.
 
وی گفت: نگاه شما در امداد تسهیل‌گر و مانع‌زدا است و همگام با برنامه هفتم در مسیر حمایت از خانواده است.
 
نماینده مردم میاندورود و ساری در مجلس شورای اسلامی به اهمیت کار در کمیته امداد که با نیازهای ضعیف‌ترین اقشار جامعه که غیر از خدا پناهی ندارند اشاره کرد و گفت: اگر بنده ارگانی را برای کار انتخاب می‌کردم قطعا کمیته امداد بود.
 
خبر: الهام زارعی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار