بازدید رئیس کل دادگستری مازندران و معاونین دادگستری استان از دادگستری میاندرود

کد خبر: ۱۱۷۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷ 17 July 2024
به گزارش تابناک مازندران ، رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه بازدید های خود از حوزه های قضایی استان همراه جمعی از معاونین از دادگستری میاندرود بازدید کرد.
بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری استان مازندران، دکتر عباس پوریانی در حاشیه این بازدید، نظارت و بررسی وضعیت شعب و نحوه رسیدگی به پرونده ها را از اهداف این بازدید ذکر کرد و گفت: در بازدید هایی که انجام می شود با کارکنان قضایی و اداری دیدار و گفتگو می کنیم و از نزدیک در جریان مشکلات و کاستی‌ها قرار گرفته و دستورات لازم در خصوص رفع آنها صادر  می شود.
رئیس کل دادگستری استان همچنین افزود: جلسات دیدار مردمی در شهرستان ها فرصتی ارزشمند برای برقراری ارتباط چهره به چهره و بررسی دقیق تر مشکلات مردم را فراهم می کند و درجلسه دیدارمردمی امروز در دادگستری میاندرود به درخواست 86نفر از مراجعان  همچنین یک پرونده کثیر الشاکی رسیدگی و دستورات لازم صادرشد.
وی تصریح کرد:ارتباط راحت تر با مردم و همکاران و پیگیری کارها و مشکلات آن ها تا حصول نتیجه از برنامه هایی است که به جد آن ها را پیگیری می کنیم.
رئیس کل دادگستری استان مازندران کاهش جمعیت کیفری، جلب اعتماد عمومی، کاهش ورودی پرونده ها و کاهش موجودی آن ها را از مهم ترین الویت های دادگستری استان برشمرد.
شایان ذکر است رئیس کل دادگستری استان مازندران وجمعی ار مسئولان قضایی استان در ابتدای سفر خود به شهرستان میاندرود در گلزار شهدای شهر سورک حضور یافتند و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند. 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار