امام جمعه ایلام؛

اقبال جهانی به جمهوری اسلامی، بیانگر جایگاه رفیع نظام و انقلاب در دنیا است

امام جمعه ایلام گفت : اقبال جهانی به جمهوری اسلامی، بیانگر جایگاه رفیع نظام و انقلاب در دنیا است.
کد خبر: ۱۱۷۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱ 12 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام اله نور کریمی تبار بیان داشت :  برنده واقعی انتخابات مردم هستند که با حضور خود در برابر جنگ فرهنگی و تبلیغی دشمنان ایستادند.

وی افزود :  رئیس جمهور منتخب با شعار عدالت‌خواهی، اعتماد اکثریت رأی‌دهندگان را جلب کرد و موفقیت ایشان را در این موقعیت و مقطع خطیر در تحقق شعار عدالت‌خواهی از خداوند متعال مسئلت داریم.

امام جمعه ایلام ادامه داد :   بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری، اکثر کشورها در آمریکای لاتین، آسیا، آفریقا و کشورهای مختلف پیام تبریک فرستادند، همان گونه که در شهادت رئیس جمهور خدوم شهید آیت‌الله رئیسی، کشورهای دنیا پیام تسلیت فرستادند، این اقبال جهانی به جمهوری اسلامی نشان دهنده دیپلماسی فعال کشور در مقیاس جهانی و بیانگر جایگاه رفیع نظام اسلامی در دنیا است.

وی اظهار داشت : امروز بار سنگین ادامه راه شهید جمهور بر دوش برادر دیگری افتاده و عزم و اراده کرده‌ که راه این شهید را ادامه دهد، همه ما، افراد و جناح ها دست‌به‌دست هم دهیم، کمک کنیم تا این‌بار مسئولیت به مقصد برسد و از رئیس جمهور منتخب درخواست میَ شود که بیشترین دقت را در انتخاب حلقه اول و دوم مسئولان دولت خود داشته باشد.

حجت الاسلام کریمی تبار یاد اور شد : ظرفیت هایی که نفت و گاز استان دارد، ظرفیت سامانه گرمسیری و توسعه راه‌ها نیاز به تلاش شبانه‌روزی دارد و اگر برخی از مدیران منتظر بمانند تا دولت جدید تشکیل کابینه دهد، پیگیری این امور چند ماه عقب خواهد افتاد که بدترین بداخلاقی نسبت‌به مردم خواهد بود.

وی گفت :   در ماه محرم که ایام حزن و عزای اهل‌بیت(ع) است، مردم ایران اسلامی محزون هستند، لباس عزا به تن می کنند و مراسمات ماه محرم برگزار می شود که نشان حسینی بودن جامعه است، اندوه و حزنی که انسان در این ایام در قلب خود دارد، بسیار ارزشمند است، انسانی که از صمیم قلب می گوید که ای کاش در روز عاشورا بودم و امام را یاری می کردم، در ثواب شهدای کربلا شریک است.

وی تاکید کرد : اینکه در مراسم های عزای حسینی شرکت می‌کنیم، لباس مشکی بر تن می‌کنیم، در داخل و بیرون خانه، محل کار و اداره نشانه‌ها و پرچم های عزا برافراشته می شود، ظاهر شهر هم باید به گونه ای باشد که هر کس وارد آن شد احساس کند، تغییری ایجاد شده و فقط منتظر نباشیم که شهرداری بیاید این تغییر را ایجاد کند.

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار مطرح کرد : امروز مظلومیت اطفال مظلوم و شهید غزه در دنیا به نمایش گذاشته می شود و با الگو گرفتن از شهادت علی‌اصغر(ع) مظلومیت شیعه و یاران امام حسین(ع) به دنیا معرفی می شود./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار