ماجرای مسمومیت ۸۰۰ نفر با شربت نذری در مازندران

مدیر شبکه بهداشت و درمان گلوگاه در مازندران از مراجعه ۸۰۰ نفر با نشانه‌های مسمومیت پس از خوردن شربت نذری به مراکز درمانی این استان و گلستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳ 18 July 2024
ماجرای مسمومیت ۸۰۰ نفر با شربت نذری در مازندران

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی مازندران ، ماجرای مسمومیت تعدادی از شهروندان گلوگاهی که طی روزهای اخیر خبرساز شد و مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت، همچنان از سوی مدیران حوزه بهداشت و مسئولان ارشد شهرستان و استان در حال پیگیری است. اما آخرین خبرها از این موضوع بیان‌گر ارائه خدمات ویژه و فوری درمانی به شهروندانی است که پس از نوشیدن آب یا شربت آلوده از چند موکب عزاداری در مسیری مشخص، به سه مرکز درمانی در مازندران و گلستان مراجعه کردند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران روز پنجشنبه در خبری به نقل از مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلوگاه اعلام کرده که با توجه به افزایش ناگهانی مراجعات به مراکز درمانی این شهرستان، تمهیدات ویژه و اقدامات فوری برای ارائه خدمات به شهروندان در نظر گرفته شد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان گلوگاه اظهار کرد کهبا بیان این‌که در پی افزایش ناگهانی مراجعات، بلافاصله تمهیدات لازم برای ارائه خدمات درمانی اندیشیده شد، افزود:از همان ساعات ابتدایی افزایش مراجعات، برای ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی شماره یک گلوگاه نیز فعال شد و ضمن اضافه کردن پرستار و تخت بیمارستانی، تجهیزات لازم برای پوشش بیماران نیز صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار