معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه:

مراسم سوگواره بصیرت عاشورایی در ۴۱ بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار شد

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: برنامه‌های دهه اول محرم در ۴۱ بقعه متبرکه استان برگزار شد و این ویژه‌ برنامه‌ها تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۷۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰ 17 July 2024
مجید میرزایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: مراسم سخنرانی و عزاداری ایام ماه محرم‌الحرام در بقاع متبرکه، اجرای مراسم لبیک یا حسین(ع)، تعویض پرچم با بیرق عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در اوایل ماه محرم با حضور هیئت‌های مذهبی و برگزاری برنامه‌های روز تاسوعا و عاشورای حسینی و شام غربیان در بقاع متبرکه از برنامه‌های شاخص طرح بصیرت عاشورایی است که در این ایام برگزار شد.
 
وی افزود: در نخستین جمعه ماه محرم مراسم شیرخوارگان حسینی در ۱۰ بقعه استان را داشتیم و همچنین برنامه احلی‌ من العسل ویژه حضرت قاسم(ع) در هفت بقعه از بقاع متبرکه استان‌ برگزار شد. 
 
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز که مصادف با یازدهم ماه محرم است ویژه برنامه رهروان زینبی با هدف تبیین سیره و شخصیت حضرت زینب(س)، تشریح خطبه آن حضرت در کوفه و برای تجدید بیعت با حضرت زینب (س) و تأسی به ایشان، در ۱۰ بقعه استان که ویژه آن در امام زاده ابراهیم طاقبستان است برگزار‌ می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار