ناظر گمرکات کرمانشاه خبر داد؛ 

تردد ۱۰۰ هزار دستگاه کامیون در گمرکات مرزی کرمانشاه 

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه از تردد بیش از یکصد هزار دستگاه کامیون حامل کالاهای صادراتی در گمرکات مرزی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲ 17 July 2024
علی‌اصغر عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال‌جاری ۱۰۹ هزار و ۶۳۱ دستگاه کامیون حامل کالاهای صادراتی از طریق گمرکات مرزی استان کرمانشاه کالای خود را به کشور عراق صادر کردند. 
 
وی افزود: از این تعداد کامیون عبوری حامل کالای صادراتی از حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه، گمرک پرویزخان با تردد ۵۸ هزار و ۵۶۰ دستگاه بیشترین سهم کامیونهای حامل کالای صادراتی را در بین گمرکات استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.
 
مدیرکل گمرک استان کرمانشاه تصریح کرد: سهم گمرک خسروی از کامیون‌های حامل کالای صادراتی در سه ماهه نخست سال‌ جاری از گمرکات استان کرمانشاه، ۱۷ هزار و ۹۶۳ دستگاه و تعداد کامیونهای حامل کالاهای صادراتی از گمرکات سومار، ۱۷ هزار و ۶۸۱ دستگاه در این مدت است.
 
عباس‌زاده ادامه داد : تعداد کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی از گمرک شوشمی پنج هزار و ۹۰۴ دستگاه و گمرک شیخ‌صله، ۹ هزار و ۵۲۳ دستگاه بوده است.
 
 وی اضافه کرد: حجم کالاهای صادراتی توسط این تعداد کامیون، یک میلیون و ۶۶۹ هزار و ۴۱۲ تن به ارزش۸۵۴ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۷۶۸ دلار بوده است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرکات استان، میلگرد و آهن‌آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره‌بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار