برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ایلام جایی برای اراذل و اوباش نیست گفت: در برخورد با عوامل شرارات، عربده کشی و اوباشگری باید با اقتدار عمل کرد و افراد شرور و اوباش بدانند پلیس با حمایت دستگاه قضائی برابر قانون برخورد قاطع و محکمی با آنان خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۷۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲ 15 July 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال سلمانی بیان کرد: امروز یکی از مطالبات به حق مردم وجود شرایطی امن در جامعه و برخورداری از امنیت و آرامش روانی است که پلیس به عنوان متولی نظم و امنیت جامعه خود را مکلف به ایجاد چنین شرایطی می‌داند.

وی افزود :  هنوز معدود افرادی هستند که فکر می‌کنند با قدرت نمایی، شرارت و چاقوکشی و ایجاد مزاحمت برای مردم می‌توانند خود را بزرگ و قدرتمند جلوه دهند در حالی که خیلی وقت است دوران چنین کارهایی به سر آمده و چنین رفتارهایی خوشایند هیچ‌کس و هیچ جامعه ای نیست.

سردار سلمانی ادامه داد : مجموعه انتظامی استان برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی را همواره در دستور کار خود قرار داده و به هیچ وجه اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

وی یادآور شد : امنیت مردم خط قرمز نظام است و شهروندان مطمئن باشند که به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد امنیت و آرامش مردم خدشه‌دار شود.

سردار سلمانی با اشاره به اینکه پلیس استان در زمینه برخورد با اراذل و اوباش و برهم‌زنندگان نظم و امنیت شهروندان با کسی تعارف ندارد تصریح کرد: شهروندان مطمئن باشند هر زمان که نیاز به حضور پلیس باشد همکاران ما در سریعترین زمان ممکن به یاری آن ها خواهند شتافت و بدون شک با همه توان از آن‌ها حمایت خواهد شد./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار