مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان:

حمایت از برگزیدگان مسابقات ملی مهارت در ایلام

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: حمایت از برگزیدگان مسابقات ملی مهارت که از جوانان نخبه ای هستند موجب کسب موفقیت های دیگری برای استان می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵ 11 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حمیدرضا رئیسی در دیدار با محمد زارع مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ایلام، اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بیش از ۵ دهه است که در حوزه مهارت ماهر و نیمه ماهر به متقاضیان خدمات ارائه می کند. در واقع فراگیری اشتغال اولویت اصلی سازمان در کشور است. 

وی افزود: اشتغال اهداف مشترک ستاد اجرایی و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای  است که با ارئه آموزش مهارت های تخصصی، دانشجویی ، دانش آموزی، جوانان در سنین مختلف این مهم دنبال می شود. 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای ایلام با بیان اینکه افراد دارای مهارت بیکار نمی‌ماند، گفت: در این راستا ستاد اجرایی می‌تواند با احداث یا تجهیز ساختمان  سه شهرستان هلیلان، چوار و بدره در استان که فاقد مرکز ثابت هستند به مهارت آموزی کمک کند.

رئیسی عنوان کرد: اولویت  سازمان، ارائه آموزش است که در این راستا در رشته های مختلف سالیانه ۲۵ هزار نفر آموزش در بخش دولتی و خصوصی به متقاضیان ارائه می‌شود.

 وی تاکید کرد: ‌مهارت آموزی موجب ایجاداشتغال بین جوانان می‌شود. 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ایلام نیز در این دیدار گفت: یکی از هدف‌های ستاد اشتغال است و پرداخت تسهیلات به افراد داری مدرک آموزش فنی و حرفه ای و از طریق درگاه انجام می‌شود. 

محمد زارع  در پایان از قول مساعدت و همکاری جهت تجهیز سه مرکز آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان های تازه تأسیس استان خبر داد. 

 سال گذشته دو مدال طلا، دو نقره و یک دیپلم افتخار در مسابقات ملی مهارت کشوری توسط جوانان ایلام کسب شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار