برگزاری نخستین جشنواره پوشاک ایرانی اسلامی در ایلام

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت : اولین جشنواره پوشاک و لباس ایرانی - اسلامی با هدف جریان سازی در حوزه مُد و لباس مطابق با گفتمان انقلاب اسلامی در ایلام برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۷۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸ 09 July 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ نصرالهی بیان داشت : جشنواره فردُخت در حوزه تخصصی لباس زنان به ویژه مانتو و در سه محور ارائه اثر، طراحی و تحقیق و پژوهش برگزار می شود و آثار برگزیده مرحله استانی به جشنواره ملی راه می یابند.

وی افزود : اختتامیه جشنواره استانی فردُخت ۲۰ مهرماه سال جاری و با معرفی آثار برتر برگزار می شود و فعالان و علاقمندان شرکت در این جشنواره از امروز در سطوح رقابتی ویژه دانش آموزان، ویژندهـا (خانه های مُد) و آزاد آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

نصرالهی ادامه داد : نخستین جشنواره پوشاک ایرانی اسلامی با عنوان فردُخت به منظور تولید پوشاک باکیفیت و قیمت مناسب، اصلاح فرهنگ مد و لباس مطابق با فرهنگ ایرانی و اسلامی و ارتقا کارگاه های تولیدی لباس برگزار می شود.

وی یادآور شد : بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین (ع) به عنوان دبیرخانه جشنواره فردُخت، با همکاری ادارات فنی و حرفه‌ای، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد تعاون بسیج، اصناف، دانشگاه ها، امور بانوان استانداری و سایر ادارات مرتبط با حوزه طراحی و تولید البسه، این رویداد هنری فرهنگی را برگزار خواهد کرد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار