وسیله نقلیه خود را در این پارکینگ‌ها متوقف کنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت : از زائران درخواست داریم حتماً وسیله نقلیه خود را در این پارکینگ‌ها متوقف و از توقف در حاشیه معابر بعضاً کوچه‌ها که گاهاً باعث ناراحتی و نگرانی شهروندان مهرانی را در پی دارد، خودداری کنند.
کد خبر: ۱۰۶۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵ 09 September 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ علی اکبر شاهوردی افزود: در بحث رفع نواقص جاده‌ای و رفع نقاط حادثه خیز از طریق سایر دستگاه‌های استان اقداماتی انجام گرفته است، برای رفت و آمد زائران از تمام توان و امکانات و تجهیزات استفاده شده تا زمینه آرامش، امنیت و سفری بی خطر را برای زائران فراهم کنیم.

وی گفت :  زائران از خودروهای شخصی معمولاً بیشتر برای تردد استفاده می‌کنند، معمولاً مشکلی که در این راستا داریم اینکه بعضاً برخی از زائران پارکینگ‌هایی که در سطح شهر مهران و یا در ورودی شهر مهران درنظر گرفته شده، به هر دلیلی به این پارکینگ‌ها مراجعه نمی‌کنند.

سرهنگ شاهوردی ادامه داد :  برای تسهیل در رفت و آمد زائران و جلوگیری از تراکم، ترافیک، گره‌های ترافیکی و کاهش سوانح ترافیکی از ماه‌ها قبل تمهیدات لازم چه در بحث کنترل راه‌ها و چه در بحث کنترل معابر درون شهری در مهران پیش بینی‌های لازم انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار