تابناک گیلان بررسی می کند ؛
اما اخیرا و با حمایت های رهبر معظم انقلاب از سیاست های دولت یازدهم و به خصوص حمایت قاطع ایشان از تیم هسته ای کشور، سبب شد تا کمی فضای سیاسی کشور تلطیف شود و به نوعی دشمنان قسم خورده دولت یازدهم کمی آرام بگیرند.
کد خبر: ۹۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 23 September 2015
تابناک گیلان: برخی از تحلیلگران سیاسی حمله به دولت روحانی و کشاندن وزرا به مجلس و صدور کارت زرد و تهدید وزرا به استعفاء را باعث شلوغ شدن فضای رسانه‌ها و به طبع آن فضای کشور می‌دانند و معتقدند که این کار موجب جلوگیری از مطرح شدن کارنامه اسفناک ۸ ساله اصولگرایان می‌شود.

به گزارش تابناک گیلان، افزایش حجم سوال‌ها و حمله‌ی برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دولت یازدهم حداقل نیمی از مردمی که حماسه ی سیاسی را رقم زدند شگفت زده و متعجب کرده است چرا که مردم به هرگونه افراط و تفریط رای منفی دادند و دولت اعتدال و تدبیر را روی کار آوردند.

6 ماه از عمر دولت روحانی گذشته بود که اغلب وزیران دولت او حتی در ماه‌های اولیه کارشان، یک روز آرام را پشت سر ننهادند! وزیران خارجه، علوم، نفت، صنعت، مسکن، اقتصاد، اطلاعات و... در آن مدت، کارشان فقط احضار به مجلس توسط نمایندگان اصولگرای حامی احمدی‌نژاد، جلیلی و قالیباف شده بود!

این در حالی است که هنوز ۶ ماه بیشتر از عمر دولت یازدهم نمی گذشت که بیش از ۲۸۷ سوال، ۳ کارت زرد و چندین تهدید به استیضاح مطرح شده بود و این حجم از سوال ها موجب گشت برخی از کارشناسان مسائل سیاسی آن را به عنوان دشمنی علنی مجلس قلمداد کنند.

طرح سئوال، تهدید به استیضاح و تذکر و کارت زرد! مثل نقل و نبات بر سر ظریف، طیب‌نیا، زنگنه، نعمت‌زاده و، آخوندی و... می‌بارید. آن‌ها برای آب خوردنشان هم ظاهرا باید پاسخگوی چند نماینده شناخته شده افراطی پایداری می شدند! وزیران کلیدی روحانی که ویرانة‌هایی به نام وزارتخانه را با خزانه‌های خالی و ورشکسته از دولت محبوب همین نمایندگان تحویل گرفته‌ بودند، ۶ ماه اولیه را صبح تا شب باید توسط امثال کریمی‌قدوسی‌‌ها سین جیم می شدند!

اخیرا و با حمایت های رهبر معظم انقلاب از سیاست های دولت یازدهم و به خصوص حمایت قاطع ایشان از تیم هسته ای کشور، سبب شد تا کمی فضای سیاسی کشور تلطیف شود و به نوعی دشمنان قسم خورده دولت یازدهم کمی آرام بگیرند.

اما این بدان معنا نبود که سنگ اندازی یاران دیرین محمود احمدی نژاد و ذوب در سیاست های دولت های نهم و دهم پایان یابد.

کار وقتی جالب می شود،که حتی به پرکارترین وزیر دولت روحانی هم رحم نمی کنند. کسی که با آمدنش و اجرای طرح تحول سلامت همگی شاهد بهبود چشمگیر وضعیت خدمات درمانی در کشور هستیم.

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی،طرح سوال از وزیر بهداشت را کلید زد.

به گزارش تابناک گیلان، به دنبال سئوال جبار کوچکی نژاد از وزیر بهداشت در خصوص وضعیت و مشکلات قشر پرستاران به ویژه عدم اجرای تعرفه نظام پرستاری، دکتر قاضی زاده عصر امروز به مجلس رفت.

پس از توضیحات وزیر بهداشت، نماینده رشت از پاسخ داده شده قانع نشد و بدین ترتیب طرح سئوال به صحن علنی مجلس خواهد رفت و قاضی زاده در صحن علنی باید پاسخگوی سئوال کوچکی نژاد در خصوص مشکلات و وضعیت قشر پرستاران باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار