کد خبر: ۹۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۲ 17 September 2015
هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان رودسر با برگزاری انتخابات معرفی و جعفر عابدینی رئیس این شورا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، انتخابات هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهرستان رودسر عصر امروز با حضور اعضای آن برگزار و جعفر عابدینی به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رودسر در حاشیه برگزاری انتخابات مذکور به خبرنگار فارس، اظهار کرد: انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان رودسر با حضور تمام اعضای آن برگزار شد.

عابدینی افزود: در انتخابات مذکور نصرت محمدکاظمی به عنوان نایب رئیس، داود حاتمی سخنگو و رضا یوسف‌زاده به عنوان منشی اول معرفی شدند.

وی ادامه داد: ایزد ابوطالبی، رضا یوسفیان، مقدم محقق‌دوست، محمد محمدی و حشمت قربانی از دیگر اعضای شورای اسلامی شهرستان رودسر هستند.

این مسئول با قدردانی از رأی اعتماد اعضای شورای اسلامی شهرستان، گفت: کاهش دادن حجم کارهای مسئولان از اهداف تشکیل شورای اسلامی شهرستان است.

وی ایجاد وحدت و تعامل با شوراها، همکاری و هماهنگی با شهرداران، بخشداران و روسای اداره‌ها به‌ویژه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار را از اولویت‌های کاری برشمرد و افزود: از مسئولان شهرستان رودسر انتظار می‌رود با اعضای این شورا همکاری متقابل داشته باشند تا بتوانیم در سایه همدلی و وحدت و در چارچوب قانون به وظایف خود عمل کنیم.

به گزارش فارس، جعفر عابدینی عضو شورای اسلامی شهر کلاچای است که در دوره سوم به مدت پنج سال به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان رودسر فعالیت کرده و در دوره چهارم یک سال ایزد ابوطالبی و یک سال نیز رضا یوسف‌زاده به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان رودسر بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار