کد خبر: ۹۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 09 September 2015
همایش «در امتداد امید» با حضور محمدرضا عارف در رشت آغاز شد.

تابناک گیلان، همایش «در امتداد امید» دقایقی پیش با حضور محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و تشکل‌های اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرای استان گیلان در مجتمع فرهنگی‌ ـ هنری خاتم‌الأنبیا (ص) رشت آغاز شد.

در ابتدای مراسم مذکور بیانیه شورای جوانان حامی تدبیر و امید در گیلان قرائت شد که در بخشی از آن ذکر شده است: خدای بزرگ را شاکریم که بار دیگر فرصتی حاصل شد تا در آستانه دومین سال فعالیت شورای جوانان حامی تدبیر و امید در گیلان و با تکیه بر نیروی جوانی، میزبان یکی دیگر از شخصیت‌های مطرح کشورمان هستیم.

این شورا که متشکل از نیروهای معتقد و ملتزم به اهداف و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی و بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و قانون اساسی جمهوری اسلامی است توانسته به عنوان مجموعه‌ای فراگیر جمعی از جوانان گیلان شامل فعالان احزاب و تشکل‌های سیاسی اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا و نیروهای مستقل حامی دولت را گرد هم آورد.

بی‌تردید دولت تدبیر و امید که برآمده از خواست و اراده ملی و حاصل حضور پرشور جوانان ایران اسلامی و حمایت بزرگان و شخصیت‌هایی مانند آیت‌الله هاشمی و حرکت ماندگار و از خودگذشتگی تاریخی محمدرضا عارف است، در ادامه این مسیر دشوار نیز به حمایت همه‌جانبه گروه‌های دلسوز نیازمند است.

شورای جوانان حامی تدبیر و امید در گیلان ضمن اعلام حمایت از روند کلی دولت اعتدال اعلام می‌کند که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایش برطرف شدن مشکلات و مصایب موجود قشر جوان گیلان است و انتظار دارد مدیران استانی دولت یازدهم با استفاده از توان و ظرفیت جوانان و به‌کارگیری استعدادهای آنها در مراتب تصمیم‌گیری از حضور این قشر ارزشمند استفاده کنند و امید است این موضوع در دو سال باقی‌مانده عمر دولت یازدهم بیش از پیش تحقق پیدا کند.

شورای مذکور در ادامه بیانیه خود اضافه کرده است: بدیهی است که نقش دکتر عارف به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی دکتر روحانی بر کسی پوشیده نیست که نشان از شخصیت والا و روحیه ایثار دارد.

در مراسم شعار برای رئیس دولت اصلاحات، حضور حدود 50 خبرنگار، حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و تعدادی از کاندیداهای اصلاح‌طلب در انتخابات آینده و... از جمله حاشیه‌های همایش مذکور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار