تأمین مسکن ارزان‌قیمت نیازمندان و توسعه اشتغال اولویت مجلس یازدهم است

کد خبر: ۸۸۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ 02 August 2020

 

تابناک/به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در دیدار با مسئول کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت:  مسکن ارزان‌قیمت در اختیار مددجویان و نیازمندان قرار می‌گیرد و اولویت مجلس توسعه اشتغال و کمک به اقشار آسیب‌پذیر است.

وی با اشاره به این که تاکنون اقدامات مناسبی برای تأمین مسکن برای مددجویان انجام یافته است بیان کرد: قوانین مربوطه در راستای خودکفایی نیازمندان در دستور کار قرار دارد و بودجه امسال و سال آینده نیازمند اصلاح قوانین است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به این که ویروس کرونا آسیب‌پذیری مردم را مضاعف‌تر کرده است به همین منظور در راستای یاری‌رسانی به افراد آسیب‌دیده برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و انتظار می‌رود مشکلات آسیب‌دیدگان به حداقل برسد.

بدری تصریح کرد: ارائه تسهیلات کم‌بهره و اعطای زمین رایگان در این زمینه در دستور کار است و هدف ما حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه است و حل مشکلات اساسی این قشر را با همکاری کمیته امداد در دستور کار قرار داده‌ایم.

در ادامه حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل نیز گفت: تمهیدات لازم در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر اولویت اساسی است و در این زمینه کمک به توانمندسازی و خودکفایی مددجویان برنامه‌ریزی اساسی است.

وی با اشاره به این که 3 هزار خانوار در استان اردبیل اجاره‌نشین هستند گفت: استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی همچون سمن‌ها و خیران اولویت اساسی برای تأمین مسکن مددجویان یک اولویت اساسی است که باید با تغییر رویکرد در این زمینه مسکن محرومان تأمین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار