کد خبر: ۸۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ 01 September 2015


فرمانده انتظامی رشت از دستگیری سارق حین سرقت داخل خودرو با پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: دستگیری سارق حین سرقت در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رحیم شعبانی ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به گشت‌زنی نامحسوس ماموران کلانتری 11 شهر رشت ساعت سه بامداد اظهار کرد: ماموران پلیس متوجه حرکت مشکوک فردی در کنار یک دستگاه خودروی مینی‌بوس شدند و او را زیر نظر گرفتند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی رشت متوجه سرقت وسایل داخل خودرو توسط فرد مذکور شدند و در اقدامی غافلگیرانه سارق را دستگیر کرده و به کلانتری انتقال دادند.

فرمانده انتظامی رشت با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به پنج فقره سرقت از داخل خودرو اعتراف کرده است، تصریح کرد: بیشتر سرقت‌ها با توجه به بررسی‌های انجام شده، به دلیل سهل‌انگاری و بی‌توجهی مالباختگان در نصب موارد حفاظتی دزدگیر است.

شعبانی به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مقام قضایی به منظور سیر مراحل قانونی اشاره کرد و یادآور شد: شهروندان از نگه‌داری اشیای ارزشمند، مدارک و وجه نقد در داخل خودرو اجتناب کرده و از توقف خودرو در محل‌های خلوت و کم تردد خودداری کنند.

*معرفی عامل متوقف کردن سایت به مقام قضایی گیلان

رئیس پلیس فتای گیلان نیز در جلسه مذکور به ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی مدیر یک وب‌سایت اینترنتی به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اشاره کرد و گفت: با تحقیقات از شاکی پرونده و پیگیری‌های فنی و پلیسی عامل توقف سایت و خارج کردن آن از دسترس کاربران شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضار شد.

ایرج محمدخانی افزود: متهم با توجه به مستندات دیجیتال کشف شده به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت معرفی شده است.

وی تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی www.Cyberpolice.ir پلیس فتا یا ایمیل Gfata@police.ir پلیس گزارش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار