کد خبر: ۸۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ 31 August 2015

رشت - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از برخورداری تمامی روستاهای بالای 20 خانوار و همچنین روستاهای بالای 10 خانوار دارای کد روستایی در استان از نعمت برق خبر داد.
[برخورداری تمامی روستاهای بالای 20 خانوار در گیلان از نعمت برق]

جمشید طالبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این شرکت برای برقدار کردن روستاهای مناطق کوهستانی و محروم از شبکه برق اهتمام جدی دارد بیان کرد: در هفته دولت امسال سه روستای خیل گوان، دشت میان و سیاه بیل از توابع شهرستان رضوانشهر در غرب استان که در مناطق صعب العبور و کوهستانی قرار دارند، به دلیل نبود امکان احداث شبکه های برق، بوسیله انرژی خورشیدی و با استفاده از سیستم های پیشرفته برقدار شدند.
وی اظهار کرد: در این سه روستا، در مجموع 44 پنل خورشیدی برای 44 خانوار ساکن در روستاهای یادشده به همراه تجهیزات مورد نیاز با اعتبار پنج هزار و 720 میلیون ریال نصب و راه اندازی شد .
وی اظهار کرد: با برقدار شدن این سه روستا، تعداد روستاهای برقدار در استان به دو هزارو 538 روستا رسید.
طالبی با ارائه جمع بندی از پروژه های افتتاح شده در هفته دولت امسال یادآور شد: طی این هفته 387 پروژه برق شهری و روستایی با اعتباری بیش از 160 میلیارد ریال در گیلان به بهره برداری رسید.
وی بیان کرد: با تلاش ، پیگیری و همدلی مدیران ارشد ستادی، اجرایی و کارکنان دست اندرکار شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان تعداد 384 پروژه شهری در خصوص احداث و اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی ، شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی و ترانسفورماتورهای هوایی ، زمینی در مجموع به مبلغ 155 میلیون و 22 هزار ریال و سه پروژه برق رسانی روستایی به مبلغ پنج هزار و 720 میلیون ریال در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.
بیش از یک میلیون و 280 هزار مشترک تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق گیلان هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار