کد خبر: ۸۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴ 27 August 2015

رشت - ایرنا - مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان از تکمیل اجرای پروژه برق رسانی در محور گردشگری سیاهکل به دیلمان خبر داد.
[برق رسانی مسیر گردشگری دیلمان گیلان تکمیل شد]

رضا علیزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : محور گردشگری سیاهکل دیلمان به دلیل زیبایی های طبیعی و سرسبزی های بی نظیر از مسیرهای پر رفت و آمد برای گردشگران است.
وی، با بیان اینکه برای اجرای این فاز 149میلیون و 500 هزار ریال هزینه شده، به احداث 45 متر خط 20 کیلو وات و نصب یک دستگاه ترانس 25 کیلو آمپر برای برق دار نمودن فاز یک اشاره کرد.
علیزاده تصریح کرد : فاز دوم این پروژه نیز با جزییات مشترک با فاز اول به طول دو هزار و 600 متر با اعتبار 342 میلیون انجام شده اما به دلیل سرقت کابل ها قبل از نصب ترانس فاز سوم طراحی و در مرحله اجرا قرار دارد.
وی تاکید کرد : هزینه اجرای پروژه از محل اعتبارات ملی تامین شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خویش به افتتاح هتل منطقه گردشگری اولسبلنگاه ماسال اشاره کرد و گفت : زیبایی های طبیعی ماسال زمینه ساز حضور سرمایه گذاران و گردشگران است و حمایت از سرمایه گذاران موجب توسعه گردشگری در منطقه می شود.
وی ادامه داد : اولسبلنگاه از ییلاقات میان کوهی و پر جمعیت شهرستان ماسال است که علاقمندان به گردشگری طبیعت گرا و گردشگری محلی از آن استقبال می نمایند.
علیزاده گفت : هتل رستوران فردین در زمینی با زیربنای یک هزار و 120متر مربع در سه طبقه ساخته شده و دارای 20 واحد اقامتی است.
وی همچنین از روند مطلوب اجرای پروژه گردشگری در روستای صیادلر شهرستان آستارا نیز خبر داد.
وی ادامه داد : فاز اول این پروژه با قرارداد 102 میلیون تومانی با پیمانکار در دست اجراست و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.
علیزاده یادآور شد : بخشی از اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات مرزی تامین شده است.
75 هتل ، 21 هتل آپارتمان ، 67 مجتمع گردشگری ، 45 مهمانپذیر ، 802 مسافر کاشانه ، 209 واحد پذیرایی بین راهی و سفره خانه سنتی و 52 دفتر خدمات مسافرتی در گیلان فعال هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار