کد خبر: ۸۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 24 August 2015

رشت - ایرنا - رقابت های فوتبال لیگ دسته اول بزرگسالان باشگاه های استان گیلان با قهرمانی تیم فوتبال دخانیات رشت پایان یافت.
[تیم فوتبال دخانیات رشت قهرمان گیلان شد]

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، در پایان این رقابت ها، تیم های فوتبال دخانیات رشت و هفت شهر لولمان گیلان با غلبه برابر حریفان خود به دیدار نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند.
در دیدار نهایی این دوره از رقابت ها که در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد، تیم فوتبال دخانیات رشت در یک بازی برتر با نتیجه پنج بر صفر تیم هفت شهر لولمان گیلان را شکست داد و قهرمان لیگ دسته اول بزرگسالان فوتبال گیلان شد .
تیم های فوتبال دخانیات رشت و هفت شهر لولمان گیلان با کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ دسته اول گیلان ، به رقابت های لیگ برتر فوتبال این استان جام گیل صعود کردند .
همچنین در دیدار رده بندی این رقابت ها ، تیم های مرغ مادر صومعه سرا و شهدای لشت نشاء رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم مرغ مادر صومعه سرا با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست داد و به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم حضور داشتند که در دو گروه شش تیمی با هم به رقابت پرداختند.
** دوره آموزشی ماساژ ورزشی در رشت پایان یافت
مسوول روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی گیلان گفت: یکدوره آموزشی ماساژ ورزشی در شهرستان رشت برگزار شد.
نگین نیکروش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره طبق برنامه تعیین شده از سوی فدراسیون و در راستای انجام دوره های آموزشی این هیات در شهرستان رشت برگزار شد.
وی اظهار کرد: در دوره آموزشی 120 ساعته ماساژ ورزشی ، 29 نفر در دو بخش مستقل بانون و آقایان از شهرستان های مختلف استان گیلان حضور داشتند.
وی ادامه داد: این دوره آموزشی به مدت شش روز به صورت سه روز عملی و سه روز تئوری با تدریس اساتید هیات پزشکی ورزشی استان گیلان در سالن اجتماعات این هیات در رشت برگزار شد .
وی بیان کرد : در پایان این دوره آموزشی ، از شرکت کنندگان آزمون های تئوری و عملی گرفته شد .
نگین نیکروش خاطرنشان کرد : شرکت کنندگانی که در امتحان های تئوری و عملی نمره قبولی دریافت کردند ، پس از گذراندن دوره کارورزی 50 ساعته ، مدرک رسمی ماساژ ورزشی از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی صادر و به آنان اعطاء خواهد شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار