لزوم خدمات‌رسانی به طبقات ضعیف جامعه

کد خبر: ۸۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ 21 August 2015

امام جمعه فومن با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تمام قد از مظلومان و آزادگان جهان حمایت می‌کند، خواستار حفظ آزادگی و عزت در متن برجام هسته‌ای شد.


خبرگزاری فارس: لزوم حفظ آزادگی و عزت ملی در برجام هسته‌ای


حجت‌الاسلام سید محمدحسین صفوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: سازمان ملل در مقابل جنایات استکبار جهانی به خواب رفته است.

وی با بیان اینکه مردم ایران از آمریکا هیچ تصور مطلوبی ندارند، گفت: آمریکا همواره از دشمنان ایران حمایت کرده است.

این مسئول خواستار حفظ آزادگی و عزت در متن برجام هسته‌ای شد و افزود: دولت باید حافظ عزت ملی باشد و اگر در مقابل خواسته‌های آمریکا یک گام عقب‌نشینی کنیم، آمریکا صد گام جلو می‌آید زیرا این کشور به دنبال ایجاد تجزیه، تفرقه و جدایی بین کشورهای اسلامی است.

صفوی با اشاره به اینکه انقلاب‌های کشورهای دیگر به دلیل نداشتن رهبری واحد شکست خورده است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران تمام قد از مظلومان و آزادگان جهان حمایت می‌کند.

امام جمعه فومن دشمنان اسلام را مانع از رسیدن نور الهی به جهانیان دانست و تصریح کرد: دشمنان اسلام هرگز نمی‌توانند از جاری شدن رود زلال اسلام جلوگیری کنند.

صفوی با بیان اینکه امیرالمومنین(ع) حاکم اسلامی را به زندگی کردن همانند طبقات عادی جامعه و پرهیز از خوش‌گذرانی سفارش کرده است، یادآور شد: پروژه‌های سنگین نباید دولت را از خدمات‌رسانی‌های روزمره به مردم غافل کند.

امام جمعه فومن خدمات‌رسانی به طبقات ضعیف جامعه توسط مسئولان را مورد تاکید قرار داد و گفت: اقشار آسیب‌پذیر جامعه در درگاه الهی بسیار دارای جایگاه رفیعی هستند.

صفوی با بیان اینکه شهدا با خون خود عزت و امنیت را به ارمغان آوردند، افزود: دولت باید به سلامت جامعه اهمیت دهد.

وی از دولت خواست هزینه بالای دندان‌پزشکی را ساماندهی کند و گفت: وزیر بهداشت از بهترین وزرای کابینه دولت یازدهم است.

امام جمعه فومن علت آمار بالای طلاق را بیکاری دانست و متذکر شد: دولت باید برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر تورم را از بین ببرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار