استیلی در مورد حواشی به وجود آمده و درگیری هواداران ملوان بندر انزلی؛
استیلی در پایان و در مورد حواشی به وجود آمده و درگیری هواداران ملوان بندر انزلی و مأموران حراست ورزشگاه تختی هم گفت: متأسفانه صحنه صحنه خوبی نبود اما به عنوان کادر فنی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی وظیفه ما این بود که با آرام کردن جو ورزشگاه تلاش کنیم که آسیبی به هوادارانمان نرسد.
کد خبر: ۷۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 20 August 2015
ليگ برتر فوتبال؛ استيلي: تساوي 3 بر 3 عادلانه بود    

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: از اینکه توانستیم در آخرین دقیقه بازی، بازی باخته را با تساوی به پایان برسانیم خوشحال هستیم چرا که تساوی 3 بر 3 کاملاً عادلانه بود.

به گزارش تابناک گیلان، حمید استیلی در نشست پس از بازی مقابل تیم فوتبال نفت تهران گفت: مطمئناً بازی که شش گل در آن رد و بدل شده، بازی خوب و تماشاگر پسندانه ای بوده است و برای تیم ما مهمترین موضوع این بود که توانستیم در آخرین دقیقه دیدارمان مقابل تیم فوتبال نفت سومین گل را وارد دروازه حریف کرده و یک امتیاز شیرین از حریفمان بدست آوریم.

وی در ادامه افزود: از هواداران تیم ملوان واقعاً ممنوع هستم که از انزلی به تهران آمده بودند و در این بازی ما را تنها نگذاشتند، این یک امتیاز را به آنها تقدیم می کنیم.

استیلی در پایان و در مورد حواشی به وجود آمده و درگیری هواداران ملوان بندر انزلی و مأموران حراست ورزشگاه تختی هم گفت: متأسفانه صحنه صحنه خوبی نبود اما به عنوان کادر فنی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی وظیفه ما این بود که با آرام کردن جو ورزشگاه تلاش کنیم که آسیبی به هوادارانمان نرسد که خوشبختانه با درایت مأموران حراست و خویشتنداری هواداران این موضوع برطرف شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار