کد خبر: ۷۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 16 August 2015

آستارا - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت و درمان آستارا از مجهز شدن بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان به دو دستگاه دیالیز و یک دستگاه آمبولانس خبر داد.

دکتر حسین احمدی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : یک دستگاه آمبولانس در راستای تسهیل بخشی به اعزام بیماران برای بیمارستان شهید بهشتی آستارا خریداری شده است.
وی با اشاره به اینکه با خرید یک دستگاه آمبولانس تعداد آمبولانس های فعال این بیمارستان به دو دستگاه رسید ، افزود : میزان هزینه صرف شده برای خرید آمبولانس مذکور یک میلیارد و 750 میلیون ریال است.
وی در ادامه از خریداری دو دستگاه دیالیز برای بیمارستان شهید بهشتی آستارا خبر داد و بیان کرد : به دنبال اقدام خیرخواهانه یکی از خیران در جهت خریداری یک دستگاه دیالیز ، با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و وزارت بهداشت و درمان دو دستگاه دیالیز دیگر در بخش همودیالیز بیمارستان شهید بهشتی راه اندازی شد.
وی تعداد دستگاه های دیالیز فعال در بیمارستان 104 تختخوابی شهید بهشتی آستارا را 13 دستگاه ذکر کرد و ادامه داد : با خریداری این دستگاه ها در حال حاضر از لحاظ تجهیزات سخت افزاری هیچ کمبودی در بخش دیالیز وجود ندارد.
وی با تقدیر از همکاری فرماندار و نماینده مردم آستارا با مجموعه بهداشت و درمان ، اظهار کرد : میزان هزینه صرف شده برای خریداری دو دستگاه دیالیز سه میلیارد و 500 میلیون ریال است.
بگفته احمدی 60 بیمار دیالیزی هم اینک تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران کلیوی آستارا هستند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان آستارا در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز به کار عملیات هفتمین مرکز بهداشتی درمانی شهرستان آستارا خبر داد و بیان کرد : عملیات ساخت این مرکز هم زمان با هفته دولت با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و 500 میلیون ریال در روستای عنبران آغاز می شود.
شهرستان 86 هزار نفری آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع است.ک/3

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار