کد خبر: ۷۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 14 August 2015

سرمربی ملوان انزلی گفت: پیروزی ملوان در مقابل استقلال را تقدیم هواداران می‌کنم و امیدوارم راضی باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، حمید استیلی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش در مقابل استقلال اهواز در نشست خبری از پیروزی ملوان ابراز خرسندی کرد.

وی با بیان اینکه این برد را تقدیم هواداران ملوان می‌کنم، افزود: امروز بازی خوبی انجام شد و در حالی که تنها دو روز تمرین داشتیم اما توانستیم پیروز میدان شویم و امیدواریم هواداران راضی باشند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه نقاط ضعف تیم حریف را آنالیز کرده بودیم، تصریح کرد: بازیکنان ملوان تاکتیک‌پذیر هستند و به همین دلیل امروز پیروز شدیم.

وی با اشاره به فرصت‌های از دست رفته در بازی مذکور گفت: موقعیت‌های زیادی نصیب ما شد که اگر قدر می‌دانستیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

استیلی با اشاره به اینکه راه طولانی در پیش داریم، خاطرنشان کرد: می‌دانیم راه طولانی در پیش داریم و به حمایت هواداران امیدوار هستیم و با این پیروزی مغرور نمی‌شویم.

وی شرایط تیم ملوان را خوب دانست و یادآور شد: امروز چند تعویض انجام دادیم اما روند تیم تغییری نکرد و با حفظ نتیجه مسابقه موفق شدیم پیروز شویم.

سرمربی ملوان انزلی قضاوت داور را چندان رضایت‌بخش ندانست و یادآور شد: داور کارت‌های زرد بی‌مورد داد که این مسئله در آینده مشکل‌ساز خواهد بود.

وی مسئله مالی را مشکل اساسی ملوان دانست و متذکر شد: با توجه به اینکه به صداقت دنیا مالی اعتماد دارم، این مسئله به مرور زمان برطرف می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار