به دنبال منابع مالی پایدار برای تیم «سپیدرود» هستیم

کد خبر: ۷۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 13 August 2015

جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با اشاره به حضورش در تمرین سپیدرود رشت، اظهار داشت: ما باید کاری کنیم تا سرمربی و بازیکنان تیم‌های ما وقتی در زمین مسابقه حضور دارند دغدغه مالی نداشته باشند.

وی با اعلام این موضوع که نباید اجازه بدهیم تیم های مردمی و پر هوادار ما برای جبران مشکلات مالی خود وارد زد و بندهای سیاسی شوند، گفت: من خودم خیلی وقت‌ها که می‌خواهم در مسابقات و تمرینات سپیدرود و داماش حضور پیدا کنم واقعا اکراه دارم تا تعبیر سوء استفاده انتخابی از محبوبیتشان نشود و تمام تلاشمان پشتیبانی از این دو تیم در جهت کمک به آن‌ها است.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: من در سپیدرود چهره‌های موجه و مورد علاقه مردم رشت را می‌بینم و این مایه خوشحالی من است که این تیم ریشه دار و مردمی این روزها با حمایت علاقه‌مندانش در حال بال گشودن دوباره است.

وی خاطر نشان کرد: خوشحالم که داماش بر روی غلطک افتاده است و این امر موجب خوشنودی ما می‌شود و در بحث پشتیبانی از سپیدرود باید همه ما کمک کنیم تا قراردادهای سفیدی که بازیکنان شناخته شده و جوان این تیم امضا کرده اند تبدیل به رقم‌هایی بشود که جبران هزینه‌های زندگی را بکند.

کوچکی نژاد با اشاره به رایزنی هایش با مسئولان کشوری گفت: ما با رئیس امور مالیاتی کشور در ارتباط با سپیدرود جلسه خوبی برگزار کردیم تا بتوانیم برای سپیدرود یک منبع درآمدی پایدار تعریف کنیم تا به مانند بسیاری از تیم‌های صنعتی کشور، این تیم ریشه دار هم بتواند بدون دغدغه به فعالیتش ادامه دهد.

وی در ادامه افزود: در پیرو این جلسه با آقای حقیقی رئیس اداره دارایی گیلان هم جلسه برگزار کردیم و از ایشان کمک خواستیم تا از مقدار هزار میلیارد تومان مالیاتی که سالانه گیلانی‌ها می‌پردازند بشود به سپیدرود هم کمک کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار