به گزارش تابناک گلستان،علی اصغر اصغری افزود، بازرسان این سازمان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین احقاق حقوق شاکیان از هیچگونه تلاشی دریغ نکرده و با تمام توان در چهارچوب قوانین و مقررات با متخلفان احتمالی در عرصه بازار برخورد خواهند نمود.
معاون بازرسی و نظارت سازمان در ادامه گفت،در همین راستا و در پی تسلیم شکایت کتبی یکی از مسافران به ستاد خبری سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مبنی بر عدم ایفاء تعهدات یکی از هتلها به مسافران در قبال ذخیره اتاق تیمی از بازرسین بمنظور بررسی و رسیدگی موضوع اعزام گردیدند.
وی افزود، پس از بررسی مدارک و مستندات موجود در شیوه نامه اجرای رزرو اتاق و ابطال آن در واحدهای اقامتی و پذیرایی توسط بازرسان این سازمان، تخلف عدم اجرای تعهدات در قبال مسافران (بر اساس ماده 19 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان) و تخلف ایجاد خسارت وارده به شاکی واحد پذیرایی و اقامتی مورد نظر احراز و پرونده تخلفات این شرکت به مبلغ 70 میلیون و 491 هزار ریال تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.
اصغری همچنین از تمامی مدیران مجموعه های اقامتی،پذیرایی و گردشگری خواست تا با رعایت دقیق قوانین و مقررات مصوب، دستورالعملهای مربوط به ارائه خدمات به شهروندان و بخصوص مسافران را رعایت نموده و با تدابیر امکانات متناسب با نیازهای مسافرین و گردشگران در راستای توسعه زیرساختهای گردشگری استان عمل نمایند.
این مقام مسئول همچنین سامانه تلفنی 124 را پل ارتباطی بین شهروندان و بازرسان این سازمان دانست و از تمامی شهروندان محترم در سراسر شهرهای استان خواست تا با مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مورد راسریعاً به بازرسان این سازمان گزارش نموده تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.