فرمانده پلیس راه گیلان:
هر گاه شرایط جوی مناسب باشد شاهد وقوع تصادفات رانندگی ناشی از بی‌احتیاطی رانندگان و عدم رعایت سرعت مطمئنه و افزایش سرعت غیرمجاز هستیم. وی با تاکید بر اینکه سرعت غیرمجاز عامل وقوع تصادفات مرگبار است، تصریح کرد: رانندگی با سرعت بالا به ویژه در مناطق مسکونی حاشیه جاده‌ها و بزرگراه‌ها حادثه‌آفرین است.
کد خبر: ۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵ 24 February 2015
مهیار رستگار امروز در رشت با اشاره به وضعیت راه‌های مواصلاتی استان اظهار کرد: اکنون تمام راه‌های ارتباطی و مواصلاتی گیلان باز است و تردد در آنها جریان دارد. وی با بیان اینکه ترافیک تمام محورهای گیلان عادی است، افزود: مشکل خاصی در جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی استان نیست.

 فرمانده پلیس راه گیلان شرایط مناسب هوای این استان را موجب بی‌احتیاطی رانندگان و سرعت غیرمجاز دانست و تصریح کرد: هر گاه شرایط جوی مناسب باشد شاهد وقوع تصادفات رانندگی ناشی از بی‌احتیاطی رانندگان و عدم رعایت سرعت مطمئنه و افزایش سرعت غیرمجاز هستیم. وی با تاکید بر اینکه سرعت غیرمجاز عامل وقوع تصادفات مرگبار است، تصریح کرد: رانندگی با سرعت بالا به ویژه در مناطق مسکونی حاشیه جاده‌ها و بزرگراه‌ها حادثه‌آفرین است.

 رستگار از رانندگان خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه در مناطق مذکور ایمنی خاطر را برای خود و دیگران فراهم کنند و یادآور شد: خلوت بودن مسیرها دلیل بر افزایش سرعت نیست. وی رعایت قوانین رانندگی به ویژه در راه‌های مواصلاتی و حاشیه جاده‌ها را مورد تاکید رانندگان قرار داد و بیشتر جاده‌های فرعی استان را در حاشیه‌ راه‌ها و مسکونی ذکر کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار