استیلی:
وی افزود: "برای موفقیت تیم باید همه یک دل و متحد شویم چرا که تنها نمی توان کاری انجام داد. فلسفه کاری من بر مبنای اصول اخلاقی است و شاید بعضی ها این ایراد را از من بگیرند که حجب و حیا دارم ولی باید بگویم که برای من...
کد خبر: ۷۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲ 12 August 2015
تابناک گیلان: حمید استیلی سرمربی جدید تیم ملوان بندر انزلی در حاشیه مراسم معارفه اش گفت: "افتخار می کنم که هدایت تیم قدیمی و ریشه داری چون ملوان را بر عهده گرفته ام. در انزلی مردم فوتبال را دوست دارند و با برد و باخت هایش زندگی می کنند. در انزلی من دوستان بسیار زیادی داشته و دارم و بسیار خوشحالم که در این شهر حضور دارم."

وی افزود: "برای موفقیت تیم باید همه یک دل و متحد شویم چرا که تنها نمی توان کاری انجام داد. فلسفه کاری من بر مبنای اصول اخلاقی است و شاید بعضی ها این ایراد را از من بگیرند که حجب و حیا دارم ولی باید بگویم که برای من مسائل اخلاقی در اولویت قرار دارند و حتی اگر نتیجه هم نگیرم و در کارم موفق هم نباشم این مسائل را زیر پا نمی گذارم و باخت تیمم را گردن مسائلی چون داوری و مدیریت نمی اندازم. من در مقطعی که در پرسپولیس بودم شاید نتایج خوبی نگرفتم ولی همان سال مربی اخلاق انتخاب شدم."

سرمربی جدید تیم ملوان در خصوص مشکلات تیم ملوان خاطرنشان کرد: "من به صداقت آقای دنیا مالی شک ندارم و اعتقاد دارم که مشکلات ما حل خواهد شد. البته آقای قلعه نویی به دلیل مشکلات مالی از تیم جدا شدند ولی من پیش از آمدن به ملوان از این ایشان نیز اجازه گرفتم. به نظرم من می توانیم با تلاش به موفقیت برسیم و به عقیده من نقطه قوت ملوان هوادارانش هستند و نقطه ضعف این تیم دیر شروع کردن تمرینات. به هر حال به دنبال این هستیم که تا هفته پنجم به شرایط خوبی دست پیدا کنیم و خوشبختانه با توجه به یک وقفه 20 روزه که پیش رو داریم می توانیم به آمادگی مورد نظر خود دست پیدا کنیم"
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار