نقش خبرنگاران در ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

کد خبر: ۷۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 06 August 2015
سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان گفت: خبرنگاران در ترویج آموزش‌ها فنی و حرفه‌ای نقش حیاتی دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رحیم عطایی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: 17 مرداد به‌ عنوان روز خبرنگار نامیده شده و فرصت مناسبی برای تجلیل از این قشر پرتلاش است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در انعکاس اخبار مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نقش مهمی ایفا کرده‌اند، تصریح کرد: به واسطه فعالیت ارزنده خبرنگاران در این حوزه آموزش فنی و حرفه‌ای استان توانست به موفقیت‌هایی در سطح کشور دست یابد.

سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود، گفت: اگر توفیقی در این حوزه به‌ دست آمده، حاصل تلاش جمعی از جمله رؤسای ستادی، معاونان و... بوده است.

وی حرفه خبرنگاری را بسیار سخت دانست و خاطرنشان کرد: خبرنگاری شغل سخت و زیان‌آوری محسوب می‌شود که باید به نحوی از تلاش‌های آنها قدردانی صورت گیرد.

عطایی‌پور نقش خبرنگاران را در ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای حیاتی دانست و یادآور شد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تمام اقشار جامعه را در بر می‌گیرد و اشاعه این آموزش‌ها با کمک رسانه‌ها امکان‌پذیر است.

وی متذکر شد: خبرنگاران تاکنون رخ‌دادهای خوبی را در فنی و حرفه‌ای گیلان انعکاس داده‌اند که قابل قدردانی است.

این مسئول در ادامه از برگزاری آزمون مرحله دوم ادواری در روز جمعه 16 مرداد خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مرحله ادواری 685 نفر در 14 حوزه امتحانی گیلان در رشته‌های متنوع حضور می‌یابند.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور از خبرنگاران حوزه آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان تجلیل به‌عمل آمد.

همچنین روابط عمومی، رئیس دفتر و... نیز مورد قدردانی قرار گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار