راه‌های ‌دستیابی به آرامش و شکوفایی اقتصادی در گیلان‌

کد خبر: ۷۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲ 06 August 2015
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان گفت: در گیلان برای دستیابی به آرامش و شکوفایی اقتصادی باید فضای مناسبی برای فعالان اقتصادی فراهم شود و تلاش بیشتری صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هادی تیزهوش‌تابان پیش از ظهر امروز در جمع برخی از مدیران مطبوعات و خبرگزاری‌های استان با تبریک فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی، اظهار کرد: خبرنگار کسی است که وظیفه کسب، تهیه، جمع‌آوری و تنظیم اخبار و انتقال آنها را به‌عهده دارد.

وی تلاش خبرنگاران را تحسین برانگیز خواند و تصریح کرد: خبرنگاران و سردبیران باید در صحت و درستی اخباری که به دست می‌آورند تحقیق و تعمیق کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان ظرفیت‌های این استان را بالقوه خواند و تصریح کرد: در گیلان برای دستیابی به آرامش و شکوفایی اقتصادی باید فضای مناسبی برای فعالان اقتصادی فراهم شود و تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی تعاملات بخش دولتی و خصوصی را در راستای نیل به اهداف توسعه اقتصادی استان موثر دانست و گفت: اساتید و فعالان اقتصادی کشور بزنگاه اقتصادی، تلاش و اقدام‌های در خور توجهی داشتند.

تیزهوش تابان اتاق بازرگانی را نماینده رسمی و قانونی بخش‌خصوصی و دیگر دستگاه‌ها عنوان کرد و افزود: تلاش و همدلی خوبی بین اتاق و دیگر دستگاه‌ها از جمله استانداری وجود دارد.

وی حوزه کاری فعالان بخش خصوصی در اتاق گیلان را بسیار حساس و گسترده خواند و خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد فعالان اقتصادی برای برطرف شدن مشکلات و انجام مسئولیت خود علاوه بر تعامل و همراهی با بخش حاکمیتی نیاز به بهره‌گیری از امکاناتی غیر از امکانات دولتی را نیز دارند.

این مسئول با تصریح بر اینکه تعامل اتاق با مردم، بخش دولتی و تشکل‌های مختلف صنفی باید پررنگ‌تر شود، یادآور شد: رسانه‌ها ابزار برقراری این تعامل هستند.

وی متذکر شد: عملکرد صحیح، دقیق و صادقانه رسانه‌ها موجب می‌شود کمک‌های دستگاه حاکمیتی برای بهبود فضای کسب و کار در این استان بیشتر جذب شود.

تیزهوش‌تابان فعالیت حضور صادقانه و حرفه‌ای رسانه‌ها در تکمیل چرخه رشد و توسعه گیلان را با اهمیت خواند و تصریح کرد: دستگاه‌های حاکمیتی مربوطه می‌توانند از طریق رسانه‌ها راه را برای رشد بیشتر اصحاب قلم در راستای توسعه استان مهیا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار