کد خبر: ۷۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 04 August 2015
رشت - ایرنا - در دو حادثه آتش سوزی، چهار واحد مسکونی در شهرهای چابکسر و رحیم آباد از توابع شهرستان رودسر در آتش سوخت.

بخشدار چابکسر روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا ، زمان و وقوع حادثه نخست را نیمه شب گذشته در منطقه ویژه گردشگری جواهر دشت و در فاصله 34کیلومتری جنوب مرکز این بخش اعلام کرد.
حسین رمضانخواه با بیان اینکه در اثر این حادثه دو نفر مجروح شدند، حال عمومی آنان را رضایتبخش توصیف کرد و افزود: مجروحان حادثه از جمله افرادی بودند که در مهار آتش از خود جانفشانی به خرج دادند.
وی با بیان اینکه علت و میزان خسارت وارده در دست بررسی است، بیان کرد: برای مهار آتش، یک گروه از عوامل آتش نشانی شهر کلاچای به منطقه اعزام شدند.
بخشدار چابکسر با اشاره به بعد مسافت و سخت گذر بودن منطقه ویژه گردشگری جواهر دشت تصریح کرد: وضعیت کنونی این مسیر به گونه ای است که امکان حضور بموقع عوامل آتش نشانی در منطقه در مواجهه با حوادث احتمالی امکان پذیر نیست.
رمضانخواه بیان کرد: انتظار داریم دستگاه های ذیربط ، نسبت به ساماندهی این مسیر که بیش از یک هزار خانوار در آن سکونت دارند، اهتمام جدی به عمل آورند.
بر پایه گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا، همچنین دو واحد مسکونی در روستای شمشادسرا بخش رحیم آباد رودسر، شامگاه دوشنبه در آتش سوخت که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت اما دو واحد به کلی در آتش سوخت .
بخش های چابکسر و رحیم آباد از توابع شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار