بیانیه شهرداری اردبیل برای 13آبان

شورای اسلامی شهر و شهرداری ‌اردبیل با انتشار بیانیه‌ای عموم شهروندان فهیم اردبیل را به شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان دعوت کردند.
کد خبر: ۶۷۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ 03 November 2018

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اردبیل، در متن این بیانیه آمده است:

۱۳ آبان برگ زرینی از تقویم پرافتخار ایران و روز تجدید میثاق با شهدای دانش‌آموز ایران اسلامی است؛ روزی که یادآور رخداداهای عظیم و فراموش‌نشدنی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی به شمار می‌آید.

روز حماسه بزرگ ملت ایران و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان 1358، سالروز تبعید حضرت امام خميني(ره) و روز دانش آموز از حماسه‌های فراموش ناشدنی فرزندان غیور این مرز و بوم الهی و آسمانی است.

روزی که عزاداران  حسینی و تربیت‌یافتگان مکتب اباعبدالله الحسین(ع) شهر اردبیل بار دیگر با شعارهای مرگ برآمریکا انزجار و خشم خود را از استکبار جهانی به گوش جهانیان رسانده و  با بصیرت و آگاهی از خون گرانبهای دانش‌آموزان شهید این روز بزرگ پاسداری خواهند کرد.

 شورا و شهرداری اردبیل نیز ضمن دعوت از عموم شهروندان فهیم برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه، دوشادوش و همگام ملت غیور ایران  به پیشگاه حماسه‌آفرینان ۱۳ آبان  ادای احترام کرده و  با حضوری انقلابی بار دیگر در میثاقی دوباره با آرمان‌های امام راحل، شهدای دانش‌آموز، شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم‌ خواهند داشت.

 وعده دیدار ما راهپیمایی ۱۳ آبان 97

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار