خبرگزاری تسنیم: درحالی‌که قرار بود بهشتی روز دوشنبه اولین قسط از مطالبات بازیکنان ملوان را پرداخت کند گویا با اتفاقات رخ داده در هنگام ثبت قرار داد بازیکنان حضور او به عنوان مالک باشگاه ملوان در هاله ای از ابهام درآمد.
کد خبر: ۶۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 27 July 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، داریوش بهشتی به همراه بازیکنان و کادر فنی ملوان که شامگاه روز یکشنبه برای ثبت قرارداد به هئیت فوتبال انزلی مراجعه کردند اما هنگامی‌که وی متوجه شد که حق امضاء قرارداد بازیکنان را ندارد هیئت فوتبال انزلی را به نشانه اعتراض ترک کرد.

بهشتی که مدت اندکی است مالکیت این باشگاه را در اختیار گرفته، قرار بود روز دوشنبه مبالغ پیش پرداخت قرارداد بازیکنان را پرداخت کند ولی پس از حضور در هیئت فوتبال انزلی متوجه شد که از سوی هیئت مدیره حق امضاء قرارداد با اعضای تیم را ندارد و این مسئله باعث ناراحتی وی شد.
محمود پیشگاه هادیان معاون باشگاه ملوان بندرانزلی به عنوان نماینده باشگاه قرارداد بازیکنان و کادر فنی را امضاء کرد در حالی‌که مالک جدید ملوان هنوز مبلغی را به حساب باشگاه ملوان واریز نکرده و  باشگاه نیز به صورت رسمی به وی تحویل داده نشده و باید دید هیئت مدیره چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ خواهد کرد.
پیش از ورود امیر قلعه نویی به انزلی بحث‌های زیادی پیرامون نحوء و میزان پرداخت‌های اولیه بازیکنان از سوی بهشتی وجود داشت و این امر باعث شده بود تا آمدن قلعه نویی به انزلی با چند روز تاخیر صورت پذیرد که پس از یک‌بار به تعویق افتادن حضور قلعه نویی در انزلی  به دلیل مسائل مالی، سرانجام سرمربی ملوان روز چهارشنبه به انزلی آمد.
موارد اختلافی بهشتی و هیئت مدیره بر سر انتخاب قائم مقام این باشگاه و همچنین تعداد اعضای انتخابی از سوی مالک باشگاه در هیئت مدیره این باشگاه است.
بهشتی برای ثبت قرارداد بازیکنان روز یکشنبه از تهران به انزلی آمد اما در هنگام ثبت قرارداد بازیکنان و کادرفنی متوجه شد که حق امضاء ندارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار