آستارا - ایرنا - فرمانده پلیس راه آستارا اعلام کرد: با آغاز دور جدید سفرهای تابستانی همزمان با تعطیلات عید فطر، در حال حاضر وضعیت ترافیک خودروها در محور ورودی از سمت استان اردبیل به گیلان نیمه سنگین است.
کد خبر: ۶۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 20 July 2015
سروان محمود امیدی عصر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به آغاز موج دوم سفرهای تابستانی، ترافیک نیمه سنگین در حوزه استحفاظی پلیس راه آستارا به تالش وجود دارد.

وی افزود: ترافیک در محور اردبیل به آستارا نیمه سنگین و در محور آستارا به اردبیل نیمه سنگین و روان است.

وی اضافه کرد: همچنین ترافیک در محور تالش به آستارا روان ولی در محور آستارا به تالش نیمه سنگین است. 

سروان امیدی با اشاره به حضور یک تیم نامحسوس پلیس راه در محور آستارا به اردبیل ادامه داد: پیش بینی می شود در پایان وقت امروز، گره های ترافیکی پس از ورود به محور تالش به آستارا در منطقه خطبه سرا قابل رویت باشد و علت آن مربوط به قیفی شکل درآمدن بزرگراه در این منطقه می باشد.

وی اضافه کرد: به دلیل اینکه در این نقاط جاده به صورت لاین رفت و برگشت و کم عرض است ، حجم تردد در آن به کندی صورت گرفته و باعث ترافیک نیمه سنگین می شود.

وی در ادامه افزود: از آغاز تعطیلات عید فطر تاکنون در حوزه استحفاظی پلیس راه آستارا - تالش هیچ تصادف جرحی یا منجر به فوت گزارش نشده است.

مسیر تالش ـ آستارا و گردنه حیران در حدفاصل آستارا به اردبیل در غرب استان گیلان واقع شده و یکی از محورهای مواصلاتی مهمی است که راه ارتباطی به استان اردبیل می باشد و تردد از آن در فصول مختلف سال بویژه ایام نوروز و تابستان با ترافیک نیمه سنگین و سنگین همراه است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار