رشت - ایرنا - سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه بارندگی ها در استان تا دو روز پیش رو خبر داد.
کد خبر: ۶۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳ 19 July 2015
مازیار غلامی عصر شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های پیش یابی ، بیانگر گذر امواج ناپایدار در سطوح میانی جو است و این شرایط منجر به تداوم بارندگی ها، وجود ابرناکی ، وزش باد، احتمال رعد و برق همراه با استقرار هوای خنک تا اواسط هفته می شود.

وی آسمان امروز گیلان را ابری ، همراه با بارندگی، گاهی وزش باد عنوان و برای فردا (یکشنبه) نیز همین شرایط را پیش بینی کرد.

غلامی بیشترین میزان بارش باران در شبانه روز گذشته در گیلان را مربوط به رشت (ایستگاه فرودگاه) با 35.4 میلیمتر ذکر و اضافه کرد: در شهرهای آستارا ، انزلی و ماسوله نیز به ترتیب 27.6 ، 11.1 و 5.8 میلیمتر باران باریده است.

وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را مربوط به آستارا با 31 درجه سلسیوس و کمینه دما را مربوط به دیلمان با 14 درجه سلسیوس عنوان کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان خاطرنشان ساخت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته نیز به ترتیب 31 و 20 درجه سلسیوس ثبت شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار