فرماندار اهواز خواستار شد؛

جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه کارون

فرماندار اهواز گفت: سازمان آب و برق استان باید حفاظت بیشتری از حریم رودخانه کارون داشته باشد تا همچون سال های گذشته شاهد ساخت و ساز منازل مسکونی در حریم رودخانه نباشیم.
کد خبر: ۶۱۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ 26 May 2018

نبی الله خون میرزایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک استان خوزستان اظهار کرد: سازمان آب و برق استان باید حفاظت بیشتری از حریم رودخانه کارون داشته باشد تا همچون سال های اخیر شاهد ساخت و ساز در حریم رودخانه نباشیم.

به گزارش"تابناک" وی افزود: شکایتی از سوی فرمانداری اهواز در شورای تأمین تنظیم شده تا آب، برق و گاز این خانه های غیرمجاز ساخته شده قطع شود و به تدریج جابجایی صورت بگیرد.

خون میرزایی بیان کرد: مقرر شده بود تا شهرداری کارهای کارشناسی روی مبحث عرصه و اعیان داشته باشد و هزینه ای برای کمک به این ساکنان پرداخت کند تا در مراحل بعدی این ساختمان ها تخلیه شوند اما انجام این کار مشمول زمان شد و مقاومت ساکنان را نیز در پی داشت .

فرماندار اهواز با بیان اینکه روند اجرای این طرح پس از ماه رمضان از سر گرفته می شود، افزود: سازمان آب و برق در این زمینه تذکری به ساکنان نداده و به عنوان متولی حفظ حریم اقدامی از سوی این سازمان صورت نگرفته است؛ برای کاهش تبعات اجتماعی پیشنهاد ارائه مساعدت داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار