رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

۶ ایستگاه سلامت نوروزی در اردبیل دایر شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: به منظور ارائه خدمات به شهروندان شش ایستگاه سلامت نوروزی در این استان دایر شده است.
کد خبر: ۵۸۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲ 16 March 2018
 
 
به گزارش تابناک اردبیل، قدرت اخوان اکبری در بررسی اقدامات طرح سلامت نوروزی در اردبیل از اجرای این طرح ملی  در استان خبر داد و بیان داشت: این طرح  از ۲۵ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد یافت.

وی تأکید کرد: در قالب این طرح خدمات ۲۴ ساعته در بیمارستان‌های دولتی ارائه می‌شود و خدمات پیش بیمارستانی نیز در وضعیت آماده‌باش خواهد بود.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گزارش وقایع حیاتی، تشکیل تیم های نظارت و بازرسی و فعالیت تمام وقت بخش‌های دیالیز  از دیگر بخش‌های این طرح است.

اخوان اکبری به دایر شدن شش ایستگاه سلامت نورزی در سطح استان اشاره و تأکید کرد: همچنین در قالب این طرح ۳۲۰ نیروی اورژانس نیز در حالت آماده‌باش هستند.

وی همچنین از آغاز طرح بازرسی بهداشتی از ۱۵ اسفند ماه خبر داد و متذکر شد: تاکنون از بین ۱۸ هزار و ۳۸۱ امکنه تولید و توزیع از دو هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی انجام شده است.

وی به انجام دو هزار مورد بازرسی توسط ۱۲۰ بازرس در قالب چهار اکیپ اشاره کرد و بیان داشت: نظارت و بازرسی تا ۱۵ فروردین نیز به صورت ویژه تداوم خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به بازرسی از منابع تأمین آب و استخرهای شنا، تأکید کرد: شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده تخلف مراتب را به شماره تلفن ۱۹۰ اطلاع‌رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار